sobota, 9 grudnia 2017

Esencja Hydro Magnetic Perfecta

Moja skóra kocha produkty które mają właściwości nawilżające i lekką mokrą formułę. Pije z nich wodę bez obaw, że produkt ją obciąży. Dlatego często sięgam po postać serum czy też esencji. Zapraszam do czytania :)

Skoncentrowana esencja ultra nawilżająca, dotlenienie, energia

"Esencja o nowoczesnej i wyjątkowej konsystencji „essence to water”. Ultralekka formuła esencji daje wyjątkowy efekt „water mist” odczuwalny jako wyjątkowe nawilżenie i odświeżenie. Polecana do pielęgnacji każdego rodzaju cery.AQUA TAURINETM - nowatorski kompleks łączący wodę magnetyczną zamkniętą w nośnikach – polarosomach z energizującą fito-tauryną. Wykazuje silne działanie nawilżające – działa jak magnes wyłapując w skórze cząsteczki wody. Stymuluje produkcję energii ATP, która stanowi paliwo niezbędne do prawidłowej pracy komórek i przywraca świeży wygląd zmęczonej cerze. Tworzy na skórze ochronną warstwę, zabezpieczającą przed odwodnieniem wywołanym zanieczyszczeniami i stresem oksydacyjnym.ALGI - bogate w aminokwasy i sole mineralne. Utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia i chronią przed wysuszeniem skóry."
Pojemność: 80 ml
Cena: 24,99 zł

Esencję Perfecta znajdziecie TUTAJ


Esencja znajduje się w zgrabnej buteleczce z dozownikiem w nakrętce. Wystarczy klik i mamy dostęp do produktu :) Jest konsystencja jest mokra, dość lejąca ale nie wodnista. Idealna jak na esencję. Pachnie przyjemnie, w zależności od kaprysów mojego nosa wyczuwam tu kwiaty, ciepłe nuty czy morskie klimaty :)) 

Po nałożeniu na skórę szybko się wchłania i natychmiastowo przynosi ulgę w kwestii nawilżenia skóry. Wiem co mówię, sięgałam po nią po zabiegu retinolowym w salonie kosmetycznym. Esencja genialnie nawilżała skórę ale jej nie obciążała. 

Esencja Hydro Magnetic nie pozostawia filmu czy lepiej warstwy. Najbardziej lubimy nasze wieczorne spotkania w łazience, gdy po oczyszczeniu i stonizowaniu skóry, wklepuję esencję w skórę. Tak, właśnie o to chodzi, by ją wklepać a nie mazać po skórze. Od razu czuję mega nawilżenie, skóra staje się elastyczna i promienna a poziom jej nawodnienia od razu wzrasta. 

Esencja jest lekka więc spokojnie można ją łączyć z innymi kosmetykami pielęgnacyjnymi, np. z kremami czy serum. 


Gratuluję Perfecta! Bardzo udany kosmetyk, który ratuje skórę w przypadkach kryzysowych ale też sprawdza się idealnie w codziennej pielęgnacji.

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ignorantka ze mnie, bo do tej pory kojarzyłam esencję z herbatą, wyłącznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, tego jeszcze nie widziałam w sklepach a lubię takie azjatyckie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie kup, będziesz zachwycona.

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystko co nawilża, to podstawa mojej pielęgnacji. Kupię koniecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk w sam raz dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i potwierdzam, genialny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)