piątek, 8 grudnia 2017

Powder Pink

Dzisiejszą stylizację wykonałam w moim mieszkaniu, pogoda ostatnio nie dopisuje i nie oszukujmy się, bieganie w taką aurę w samej sukience może skończyć się nie najlepiej :) Oprócz typowo zimowych setów na zewnątrz, będę Was co jakiś czas raczyć stylizacjami w środku różnych budynków :)


Niezwykle kobieca, pudrowo-różowa sukienka z falbanami. Mimo koloru i obecności falban, nie jest przesłodzona. Fason ma dość luźny, swobodny i prosty. Nie lubię cukierkowatych ciuchów, ta sukienka na szczęście taka nie jest :)

Klasyczny naszyjnik z dużych pereł i bransoletka do kompletu podkreślają kobiecy i elegancki charakter sukienki. 



Sukienka EMOI 
Biżuteria Coccola
Buty no name

pics by me

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato :) Nie jest to mój ulubiony kolor ale czasami się na coś skuszę :))

      Usuń
  3. Fantastyczna stylizacja i piękna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie kupić sobie tę sukienkę, jest piękna i uniwersalna. Sprawdzi się w wielu różnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie i mega kobieco wyglądasz! Ta sukienka jest stworzona dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę więcej takich stylizacji w domu *o* Jest pięknie a sukienka zapiera dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umieszczaj linków w komentarzach. Moja prośba jest pod okienkiem wypowiedzi i nie trudno jej nie zauważyć.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)