wtorek, 12 grudnia 2017

Węglowo-glinkowy peeling+maska Pore Minimizer+Detox Perfecta

Oprócz nawilżania, podstawą mojej pielęgnacji jest oczyszczanie. Moja cera od dawna jest mieszana, lubi się przetłuszczać w partii T, skłonna jest też do wągrów i drobnych wyprysków. Porządny demakijaż, peeling i maseczki - to priorytet dla mnie, a dla Was?


"PEELING + MASKA do twarzy o wyjątkowej aksamitnej, glinkowej konsystencji. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wygładzenia, zmatowienia i redukcji rozszerzonych porów.
AKTYWNY WĘGIELnaturalny węgiel roślinny wykazuje silne działanie absorbujące, pochłanianadmiar sebum oraz zanieczyszczenia z powierzchni skóry, zmniejszawidoczność porów.
ZIELONA GLINKAbogata w liczne mikroelementy jak krzem, wapń, magnez, żelazo, potas, sód, łagodnie oczyszcza, odświeża i odżywia skórę.
NATURALNE DROBINKI PEELINGUJĄCE100% naturalne drobinki peelingujące z łupin migdałów, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka."
Pojemność: 55g
Cena: 19,99 zł

Kilka tygodni temu w moje ręce trafił produkt 2w1. Jest to peeling i maska  z węglem i glinką marki Perfecta. Uwielbiam węgiel, uwielbiam glinkę, zatem po prostu musiałam wypróbować ten kosmetyk. Z jakim skutkiem?

Produkt znajduje się w szklanym słoiczku. Konsystencją przypomina dość kremową gęstą pastę z drobinkami (zmielone migdały). Nakładam ją co 3-4 dni na umytą i osuszoną twarz, zostawiam na jakieś 20 min i zmywam. Ten kosmetyk jest naprawdę godny polecenia! Dlaczego?

Zielona glinka, która jest jednym ze składników, to bogate źródło mikroelementów, takich jak magnez, sód, potas, krzem, wapń i żelazo. Delikatnie lecz skutecznie oczyszcza i odświeża skórę.

W kosmetyku marki Perfecta znajdziemy też aktywny węgiel, który według mnie jest cudotwórcą w kosmetykach oczyszczających. Ma silne właściwości absorbujące, dzięki czemu pochłania sebum i wpływa pozytywnie na pracę gruczołów łojowych. Pomaga usunąć zanieczyszczenia i redukuje rozszerzone pory.

Oprócz działania typowego dla maseczki oczyszczającej, kosmetyk ten ma też działanie peelingujące. Po tych 20 minutach zwilżam skórę oraz palce i wykonuję masaż. Drobinki migdałów nie szarpią skóry ale peeling jest konkretny.


Znacie ten peeling- maskę? Myślę, że spodoba się ona każdemu :) Niedrogi, polski, wydajny produkt, który naprawdę działa :)

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Wow! Zaintrygowałaś mnie tym kosmetykiem, po prostu muszę go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ultra ciekawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nigdzie obok siebie nie widziałam kosmetyków Perfecty :(( buu

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam same pozytywy o tym kosmetyku. Czaję się na niego, ale na wersję enzymatyczną. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej maski i chyba muszę to zmienić, bo bardzo mnie nią zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Ale zaciekawiłas mnie tym produktem na maxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie, a i podoba mi się to że można pod koniec użyć jako peeling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie kupić, lubię maseczki oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt Agnieszko, zawsze pokazujesz jakieś perełki kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Perfectę, ale tego kosmetyku nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawdzić, bo recenzja zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Magdo, naprawdę godny polecenia kosmetyk :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)