sobota, 13 stycznia 2018

036 i 055 Vasco Nails

Cześć w sobotę! Jak nastroje? Pogoda póki co dopisuje, przynajmniej u mnie. Lekki mróz, niebo raczej ładne, tylko ten brak śniegu...
Ale nie o pogodzie miało być ;) Mam dla Was pierwsze swatche hybryd Vasco Nails. Powiem Wam, ze dawno mi się tak fajnie nie pracowało z lakierami hybrydowymi :)


Głęboki granat Navy Blue 036 połączyłam z błyskiem 055 Royal Star. Oba lakiery mają idealną konsystencję, bardzo przyjemnie się je nakłada. Nie spływają na skórki, ładnie się poziomują a pędzelek jest świetny! Są trwałe, top przez długi czas mocno błyszczy, nie mam też problemów ze ściąganiem tych lakierów hybrydowych.


Hybrydy Vasco Nails znajdziecie TUTAJ

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Piękny efekt i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten granat ♥ Idealny

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :) Fajny pomysł z tym kubkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie, w sam raz na Karnawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez szaleństw ale trochę pazura imprezowego ma :))

      Usuń
  5. Prześliczny jest ten manicure!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na pokazanie paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki, mam ochotę na te hybrydy Vasco ale poczekam jeszcze trochę aż pokażesz inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam właśnie już 10 dni hybrydowy mani, mój drugi w życiu, jestem zachwycona trwałością, a takie wpisy nie ułatwiają mi rozsądnego gospodarowania funduszami, jednym słowem- przepadłam, jeśli o hybrydy chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korah, bo hybrydy to duża wygoda! Czasami wracam do lakierów tradycyjnych, ale hybrydy to podstawa mojego manicure.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)