czwartek, 11 stycznia 2018

Fade of grey make up

Szarości mnie prześladują :) Zawartość szafy, wystrój mieszkania, a teraz makijaż... Opanowały moje życie i to na dobre :)


Dzisiejszy makijaż to srebro, szarosci i beże. wszystko mgliste, nierzeczywiste. Nie ma tu wyraźnych barw i mocnych konturów. Fade of grey moi drodzy :)


Lista kosmetyków, użytych w tym makijażu nie jest długa. Zobaczcie sami:
  • Podkład Synchro Skin Shiseido 02
  • Długotrwały korektor multifunkcyjny Wings of Color AA 02 Fairy
  • Mineralny kryjący puder sypki Wings of Color AA
  • Rozświetlacz 101 White Gold Wings of Color AA
  • Róż Crystal Garden ArtDeco
  • Paletka cieni Basic Bitch MAC
  • Kredka do brwi Pupa Milano 003
  • Żel do brwi Pupa Milano 003
  • 2 in 1 Angled Kajal Revlon Colorstay 102 Fig
  • Maskara Mega Multi Plier Revlon
  • Arganowa szminka Celia 308



Co myślicie o takich makijażach? Stonowane barwy, brak jakichkolwiek szaleństw... Jestem ciekawa Waszego zdania :)

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Ale się pięknie komponuje z Twoimi "paczałkami". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwio! Bałam się że makijaż zleje się z tęczówkami :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie monochromatyczne makijaże, szczególnie szarości ;) Niestety jakoś na co dzień się w nich nie czuję komfortowo, ale bardzo często stosuje je w makijażu wieczorowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mam podobnie. W dziennym makijażu raczej nie sięgam po taką kolorystykę:)

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) muszę się zaopatrzyć w takie piękne, lśniące cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga <3 piękna kolorystyka, która rewelacyjnie podkreśla kolor Twoich oczu! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie i subtelnie, jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna Aga, co za spojrzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny subtelny ale nadal wieczorowy makijaż Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Doroto za miły komentarz. :)

      Usuń
  8. Nigdy nie myślałam że szarości w makijażu mogą tak pięknie wyglądać ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Aga! Miękko i delikatnie i te kolory, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)