poniedziałek, 1 stycznia 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Leniwy, noworoczny InstaWeek :) Jak Wasze nastroje w nowym roku? Mój całkiem niezły, poza zmęczeniem i bolącymi od tańca stopami :) Wczorajsza noc była intensywna i szalona, czas na zasłużony odpoczynek i regenerację przed pracowitym tygodniem. 


Świąteczno-sylwestrowy tydzień za mną! Uff, działo się, oj działo. Zarówno Wigilia jak i Sylwester u mnie w domu, więc porządki były intensywne. I chyba nigdy tyle czasu nie spędziłam w kuchni ;) No dobrze, a konkrety?

1. Wigilijny poranek jeszcze spokojny, z kawką i Kluskami. Za chwilę się zacznie ... 

2. Pierwszy dzień Świąt spędziłam u siostry i szwagra, w drugi wybrałam się z Kluskami do rodziców. Uwielbiam takie rodzinne spotkania a Wy?

3. Środa leniwa na maksa, trzeba w końcu odpocząć po świątecznym obżarstwie :))

1. Mój nowy zegarek Daniel Wellington ♥ Macie 15% rabatu na całą ofertę DW z kodem "agabil" Warto skorzystać :)

2. W piątek uzmysłowiłam sobie że tylko dwa dni zostały do Sylwestra a ja z przygotowaniami jestem hen hen. 

3. Sobota, pobudka o 5. Mróz, lekki ale jednak. Kluski nieco zestresowane wystrzałami, wszystkich tych kretynów od fajerwerków w mieście wysłałabym w kosmos.


1. Tik tak, przygotowania czas zacząć najwyższy ;)
Na zdjęciu moje nogi, suknia Sukienkowo, szpilki CzasNaButy i klipsy do butów Coquet.

2. Sylwestrowe Kluski. Niechętnie pozują, jak widać ;)

3. Nowy Rok... spaaaać.

Leniwy wieczór przede mną, może jakiś serial w TV?

Szczęśliwego Nowego Roku kochani!

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku, Agnieszko! :* Fajnie, że się dobrze bawiłaś. Szkoda tylko, że co dobre to szybko się kończy. Czas wrócić do obowiązków. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie mi brakowało tego świątecznego klimatu na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego w Nowym Roku Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w Twoim mieszkaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ U Ciebie jak zawsze pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)