niedziela, 21 stycznia 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Za nami śnieżny tydzień, prawdziwa zima przypomniała sobie o nas i obficie raczy śniegiem i lekkim mrozem. Jest pięknie, Kluski szczęśliwe bo kochają śnieg, nawet Lilly więcej biega (podejrzewam że jest to głównie podyktowane tym, że jak stoi i łapki jej marzną ;))

Cieszycie się z takiej zimy? Ja bardzo, choć plusowe temperatury szybko robią że śniegu uciążliwą ciapę, po każdym spacerze obowiązkowe mycie łap i podwozia (u Kudłów, nie u mnie)


Mam dziś dobry humor, wczoraj było u mnie duuużo bliskich mi osób i spędziliśmy fantastycznie kilka godzin. Dziś, w gronie Klusek, świętuję imieniny i odpoczywam po kilku intensywnych dniach :) Jest fajnie :) Zaraz idziemy na dłuuugi spacer a potem siadam na fotelu, otulam się mięciutkim kocem który podarowali mi wczoraj moi rodzice i oglądam seriale. Perfekcyjny dzień, idealny wieczór :)
1. Miniony poniedziałek to blue monday, podobno najbardziej depresyjny dzień w roku. Ale nie u mnie! Uśmiech jak zawsze nie schodził mi z twarzy :)

2. Piękne nowe kolory od Orly Polska ♥ Waszej uwadze polecam szczególnie ten boski metalik, swatche za ok 2 tygodnie na blogu. Jest moc!

3. Ostatni dzień diety Basic i pyszna sałatka z łososiem od FitEat. Zaczynam nową dietę- Paleo!

1. Wiecie że Eveline Cosmetics w swej ofercie ma lakiery hybrydowe? ja nie wiedziałam. Jutro, jeśli czas mi pozwoli, pobawię się nimi i za kilka dni zdam relację jeśli chodzi o moje pierwsze wrażenia.

2. Na stronie Domodi wpadły mi w oko nowe Nike Classic Cortez Velvet KLIK Po wybraniu modelu, serwis odsyła nas na stronę sklepu gdzie buty są w super cenie, zapłaciłam za nie 235 zł a nie prawie 400 zł! Są piękne i bardzo bardzo wygodne. Wiosno, przybywaj, mam już buty :))

3. Od kilku miesięcy planowałam zamówienie w sklepie internetowym Mondex, zainteresowałam się nim, gdy po raz pierwszy ujrzałam na Instagramie ich filiżankę Odette. To była miłość od pierwszego wrażenia ♥  Niedługo na blogu pokażę Wam co dokładnie zamówiłam. 


1. Piątek, nareszcie! Chwila relaksu przy kawie i czas zabrać się za porządki. 

2. Sobota i nasza wielka rodzinna impreza! Cieszę się, że spotkania rodzinne tak często odbywają się u mnie :) Wreszcie mam miejsce by gościć więcej niż kilka osób jednocześnie :)

3. Imieninowa niedziela :) Dostałam piękne prezenty, od rodziców cieplutki koc i pościel w mojej ulubionej tonacji, od siostry i szwagra dwa komplety szklanek, tekturowe pudła i piękną ramkę Rose Gold. od siostrzenic notes i czekoladkę. 

Leniwy spokojny i bardzo sympatyczny dzień :) Poniedziałek nie jest mi straszny po takim cudownym weekendzie :)

Spokojnego wieczoru kochani,

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Gdzie ten śnieg? U mnie tylko ciapa. :( Nie miałam pojęcia, że Eveline ma swojej ofercie hybrydy. Jestem bardzo ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pełno śniegu, wpadaj do Łodzi Sylwio :)

      Co do hybryd, to w sieci są różne opinie, jutro przetestuję na sobie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuż pod okienkiem komentarza jest informacja : "Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
      Dziękuję :) "

      Usuń
  3. Piękna jest ta filiżanka i dzbanuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie filiżanki wpadły mi w oko, czekam na wpis z zakupami z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mondex ma cudowne rzeczy ♥ wpis planuję na samym początku lutego.

      Usuń
  5. Welurowe Nike i marmurowa filiżanka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jest to zdjęcie z kawą, zegarkiem i filiżanką ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na wpis z hybrydami i tymi cudnymi filiżankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy Eveline będą w sobotę, rzeczy z Mondexu w przyszłym tygodniu:)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)