niedziela, 7 stycznia 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Juhu! Pierwszy tydzień 2018 roku za nami! Przeżyliśmy, przetrwaliśmy a nawet było całkiem w porządku, nie sądzicie? 


Nowy rok, stara ja... :) W zasadzie, oprócz zmiany jednej jedynej cyferki, nic się takiego nie wydarzyło. Tydzień jak tydzień, zimno, dużo pracy, Kluski cały czas mnie nie słuchają ;) Norma a u Was?

1. Radość z nowych hybryd Vasco Nails trwa :) I te ciągłe dylematy, jaki kolor tym razem?

2. Wtorek popsuł mi humor, ale jakoś wybrnęłam. Ciasto mojej siostry trochę mi w tym pomogło.

3. Pierwsze karnawałowe selfie :) I niezrównane okulary JAI KUDO

1. W czwartek szybka decyzja, chowam choinkę i świąteczne dekoracje, czekając na wiosnę. Styczeń, luty i zaraz marzec, zobaczycie jak szybko ten czas minie :)

2. Alkoholowa przesyłka od BareFoot Wine. Będzie pysznie :)

3. Kolejny tydzień z FitEat minął :) Kolejny smaczny tydzień.

1. I w końcu się zdecydowałam. Jest granat i jest świecidełko :) 

2. Dzień dobry w niedzielę! Kawa zbożowa i mój nieodłączny nadgarstkowy duet od Daniel Wellington (wciąż macie rabat 15% na hasło agabil)

3. Szybkie selfie i biegnę do siostrzenic na imprezę imieninowo-urodzinową.


A teraz... rozsiądę się w fotelu, odpalę serial i poleniuchuję trochę. Kluski będą się kręcić, domagać wzięcia na kolana lub choć kawałka fotela... uwielbiam takie chwile :)

Miłego wieczoru!

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. U mnie choinka jeszcze stoi, ale wiosna do ogrodu już zawitała. :) Ciągle zachwycam się Twoimi oprawkami. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, polecam JAI KUDO, mają genialne oprawki ♥

      Usuń
  2. Okulary, Kluski, zegarek ... wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, znalazłam w swoim mieście salon optyczny który posiada w swej ofercie markę Jai Kudo, okulary już zamówione. Dziękuję za informację o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Doroto! Jestem ciekawa jakie oprawki wybrałaś?

      Usuń
    2. Agnieszko, tez kocie, plastikowe, jasny róż, raczej przezroczyste.

      Usuń
    3. Chyba wiem jakie :) Przymierzałam je, są piękne ♥

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)