piątek, 12 stycznia 2018

Pinky grey

Zimą zwykle wybieramy praktyczne, ciemne ubrania, stawiając najczęściej na czerń. Ja, przekornie, dzisiaj postawiłam na jasny popiel oraz pudrowy róż czyli jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych.

 Niezwykle lekka w odbiorze, romantyczna ale w sposób wyważony - sukienka w kolorze pudrowego różu. Jej fason jest tak uniwersalny, że zamierzam nosić ją przez cały rok :)

Uzupełniłam ją szarościami w postaci ciepłego płaszcza z kapturem, muszkieterek, torebki i wełnianego beretu. Jest dziewczęco ale i ciepło.

Co sądzicie o tym zestawie?


Sukienka EMOI
Płaszcz Floree
Muszkieterki Zapato
Wełniany beret FolkLover
Bransoletka Nomination Labizu
Wisiorek Coccola
Torebka Michael Kors

pics by MK

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Stylowo i z klasą, jak zawsze. To coś, co najbardziej lubię w Twoich stylizacjach. :) Wisiorek bardzo przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio :)
      Jeśli chodzi o wisiorek, to od dawna marzyłam o puzzelku :)

      Usuń
  2. Wow! Ale piękna stylizacja ♡ Idealnie♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, kolory idealnie dobrane <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczęco ale niezbyt słodko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień różu ma ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko z klasą. Sukienka wygląda na dość luźną, taka jaka można polecić dziewczynie w ciąży. Piękne buty.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)