czwartek, 25 stycznia 2018

Rose Shadow make up

Hej, hej, makijażowy czwartek na horyzoncie! Mam dla Was coś nieskomplikowanego, niepstrokatego ale nie nudnego . Zainteresowani?


Pomysł był zgoła odmienny, jak zwykle ostateczna wersja wyszła taka a nie inna w trakcie machania pędzlami. I nawet jest nieźle, jak myślicie? Użyłam chłodnych brązów i kilku odcieni brudnego różu, przełamanych różnymi kolorami. 



W zmalowaniu tego makijażu pomogło mi kilka kosmetyków, które widzicie na powyższym zdjęciu. Są to:

  • Podkład Made to Last Pupa Milano 020
  • Paleta do konturowania Pupa Milano
  • Róż Crystal Garden ArtDeco
  • Kredka do brwi Pupa Milano 003
  • Żel do brwi Pupa Milano 003
  • Paleta cieni Naked Ultimate Basics Urban Decay
  • 2 in 1 Angled Kajal Revlon Colorstay 102 Fig
  • Paleta cieni 13 Make up Atelier Paris
  • Czarny eyeliner Celia
  • Tusz do rzęs Revlon Mega Multiplier
  • Ultra HD Gel Lipcolor 760 Revlon (plus odrobina jasnego korektora na środek ust)


Lubicie takie makijaże? Dość wyraziste oko ale nie krzyczące tęczą kolorów i jasne wyciszone usta?

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Jak zawsze zjawiskowo! Uwielbiam takie delikatne kolory na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba Sylwio :) Ostatnio też gustuję w subtelnych ustach.

      Usuń
  2. Piękny makijaż. Uwielbiam taką kolorystykę na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie to cieszy Doroto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż Agnieszko, jestem pod wrażeniem cieniowania powiek i doboru kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny delikates z pazurem, uwielbiam takie makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obezwładniająco, zniewalająco.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)