poniedziałek, 15 stycznia 2018

Wine Lisa

Bordo to zdecydowanie kolor, który króluje u mnie tej zimy. Nie tylko w postaci ciepłych swetrów, dodatków ale też sukienek i to wieczorowych. Dziś pokażę Wam dobrze już znaną Lisę, a w szafie na sesję czeka piękna długa Virginia... jeśli mi się uda, sfotografuję ją jeszcze w tym tygodniu, trzymajcie kciuki za pogodę!


A tymczasem piękna bordowa Lisa. Dawno nie widziałam tak głębokiego i szlachetnego odcienia bordo. Sukienka tym kolorem skradła moje serce, mimo że nie przepadam za krótkimi i rozkloszowanymi fasonami. Ona ma to coś :)

W dzisiejszym zestawieniu występuje wraz z szarymi zamszowymi szpilkami, które nie są szare w oczywisty sposób, mają bowiem intrygującą wkładkę i podeszwę w cętki. Przyciąga to uwagę innych i to bardzo :)



Sukienka Lisa Sukienkowo
Szpilki CzasNaButy

pics by MK

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta sukienka! Buty też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolor sukienki, widziałabym jakiś ołówkowy fason w tym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja a podeszwy butów wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Bardzo podobasz mi się w tej sukience Aga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa, sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)