wtorek, 30 stycznia 2018

Wiosna 2018

Za oknem zima, choć mokro, wietrznie a temperatura powyżej zera. Szybko topniejący śnieg sprawił, że zaczęłam myśleć o wiośnie, mojej ulubionej porze roku :) Co będziemy nosić w kwietniu i maju? Jakie trendy Spring/Summer 2018 znajdziemy na wybiegach i na ulicach? Przygotowałam dla Was szybką ściągę i kilka moich typów, które na pewno pojawią się w mojej szafie :)


Pastele, dużo pasteli. Tych rozbielonych, niczym lody owocowe. To dobra wiadomość dla wielbicieli tych kolorów, wiosna 2018 to głównie błekity, pudrowe róże, bananowa żółć, lody jagodowe, mięta. 

Oprócz typowo wiosennych printów, które w tym roku będą szalenie modne (kwiaty, kratka, paski) na topie będą też faktury materiałów. Czytałam, że, uwaga, sztruksy wracają, co Wy na to??

Wiosną będziemy nosić sukienki, te rozkloszowane ale i te dopasowane. A propos tych drugich, fason ołówkowy to hit tej wiosny. Spódnice i sukienki o tym kroju to must have!

Z nakryć wierzchnich nadal mocno osadzony jest trend kurtki dżinsowej, takiej oversize, za dużej. Dla fanek trenczy mam dobrą wiadomość, ta wiosna to wciąż klasyczny trencz, głównie w jasnym beżu i szarości.

Moja sklejka to rzeczy zgodne z wiosennymi trendami od Zaful, które wpadły mi w oko. Co o nich sądzicie?

Jasnoszara sukienka w kwiatki - nieco oldschool ale ma coś w sobie, nie sądzicie? KLIK
Pudrowo-różowa sukienka - kocham dzianinę! Nie tylko jesienią i zimą, wiosną też warto po nią sięgnąć KLIK
Wspomniana już wcześniej za duża kurtka dżinsowa - mam taką w swojej szafie, ha! KLIK
Spódnica w kwiaty - kocham ołówki! To mój ulubiony fason jeśli chodzi o sukienki i spódnice KLIK
Jasnoróżowa sukienka typu bandage - coś na wiosenne imprezy KLIK
Niebieska sukienka w łączkę - lekka zwiewna i powiewna. Łączmy ją z sandałkami ale też z ramoneską KLIK
Maxi sukienka w róże - romantyczna, lekka, coś na randkę, jak myślicie? KLIK
Błękitna bluzka - nonszalancka, wygodna i ten kolor, wow! KLIK
Pudrowo-różowa sukienka maxi z printem typu floral - 200% kobiecości KLIK
Beżowy trencz - w mojej szafie wisi szary ale chyba czas na ponadczasowy jasny beż :) KLIK
Błękitna sukienka w paseczki - lubię ten koszulowy fason w sukienkach a Wy? KLIK
Pudrowo-różowa sukienka - jeden z moich głównych typów KLIK


Jaki trend wpuścicie do swojej szafy? Co szczególnie przykuło Waszą uwagę? Czekam na komentarze!

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Wszystkie w moim stylu, a te dwie ostatnie sukienki i ta różowa nad tą w paski to już w ogóle sztosik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że powraca moda z dawnych lat i że znowu przeważają pastele :) to zdecydowanie moi ulubieńcy. U mnie również już powyżej zera i na całe szczęście robi się coraz cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pod koniec lutego zima ma jeszcze wrócić i to taka ostra :/

      Usuń
  3. Ale piękne to wszystko! Tym bardziej nie mogę się doczekać wiosny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takim beżowym trenczu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiosennie się zrobiło! Ja też z utęsknieniem czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szara sukienka w kwiatki jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało wiosną, piękne są te Twoje typy, Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta różowa sukienka koszulowa wymiata <3 Choć wszystko jest piękne i taaaaakie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)