piątek, 5 stycznia 2018

Zapraszam do stołu- FitEat

Kocham jeść, nienawidzę gotować! Dlaczego zatem jeszcze nie wpadłam na pomysł z dietą pudełkową? Ajdontnoł 


Diet pudełkowych namnożyło się na naszym rynku całkiem sporo. Temat do niedawna mi obojętny, przechodziłam obok niego niczym obok skrzynki na listy tuz przy mojej ulicy. Wisiała, wisi i zapewne będzie jeszcze wisieć.

W grudniu natknęłam się niespodziewanie na catering dietetyczny, który właśnie startował w moim pięknym mieście. FitEat, bo o nim tu mowa, to dania skomponowane m.in. ze świeżych owoców i warzyw, pochodzących od lokalnych producentów. 

Warto zaznaczyć, że główna siedziba FITEAT znajduje się na terenie południowego Mazowsza, które nazywane jest polskim zagłębiem owocowo-warzywnym. To gwarantuje świeżość posiłków FITEAT. Mięsa, ryby, a także nabiał pochodzą wyłącznie od certyfikowanych producentów, stawiających na wysoką jakość swoich produktów. 

Ze względu na bliskość lokalnych wytwórców, produkty do dań FITEAT dostarczane są codziennie. FITEAT gwarantuje szybką i profesjonalną obróbkę termiczną, a następnie szokowe chłodzenie. Wszystko zgodne z wymaganiami certyfikowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP.


Catering dietetyczny FITEAT przygotowywany jest przez wysoko wykwalifikowaną kadrę pracowniczą. Szefem kuchni jest Bartłomiej Płócienniak, doświadczony i utalentowany kreator smaku. Tajniki sztuki kulinarnej zgłębiał w Londynie, gdzie przez 5 lat pod okiem mistrzów, gotował dla jednych z najznakomitszych restauracji na Chelsea, m.in. w Blue Bird, French Pigs Ea, czy Cat&Mutton. W Polsce swoje usługi świadczył dla lokali takich jak Wentzl, czy Skandale Royale. Jego nietuzinkowych potraw można było także zasmakować w krakowskiej restauracji Mezze, gdzie prezentował kuchnie hiszpańsko-marokańską. Szerszej publiczności dał się poznać występując w telewizyjnym programie TOP CHEF.

Wszystkie diety znajdujące się w ofercie FITEAT są skomponowane wyłącznie ze świeżych produktów, bogatych w witaminy i składniki odżywcze. To codziennie inne, doskonale zbilansowane jadłospisy, dostarczające organizmowi wszystkich niezbędnych elementów potrzebnych do zdrowego funkcjonowania. W posiłkach FITEAT nie stosuje się sztucznych polepszaczy smaku.

Diety FITEAT to pięć podstawowych posiłków dziennie. Oprócz pełnowartościowych dań głównych, otrzymujesz: smaczne sałatki, ciasta fit oraz sezonowe musy owocowe, koktajle jogurtowe i pyszne smoothie.

Wszystkie jadłospisy powstają w oparciu o porady dietetyków, tak aby jak najlepiej spełniały potrzeby klientów. Produkty pochodzą wyłącznie od certyfikowanych, lokalnych dostawców. Nad smakiem i różnorodnością proponowanych posiłków czuwają doświadczeni kucharze.


Dieta pudełkowa FitEat oferuje aż 12 różnych diet: Basic, Vege, Vege bez ryb, Sport, Bez glutenu, dla mam, Kids menu, Bez laktozy, Gym, Dieta bez glutenu i laktozy, Paleo i Samuraj. Dodatkowo, każda z tych diet ma 4-5 opcji do wyboru. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ


Ja wybrałam najwyższą kaloryczność (2000 kcal) z dietą Basic. Od czterech tygodni dzień w dzień otrzymuję papierową torbę wypełnioną po brzegi jedzeniem. Ale czy smacznym?


Tak! Z czystym sumieniem mogę powiedzieć , ze FitEat oferuje pyszne, zdrowe i świeże posiłki każdego dnia. Nigdy nie dostałam czegoś niedobrego, zepsutego, nie nadającego się do zjedzenia. Potrawy są delikatnie przyprawiane (kilka potraw orientalnych było ciut ostrzejszych) co niezmiernie mnie cieszy, gdyż nie lubię np. mocno solonych posiłków i fajnie, że w tej kwestii FitEat pozostawia wybór klientowi.


Jestem na tak, jeśli chodzi o catering dietetyczny FitEat. Przez ostatni miesiąc jadłam pysznie, zdrowo, przestało mnie ciągnąć do niezdrowych przekąsek i słodyczy. Polubiłam owsiankę i zjadłam pomidory (których nie lubię od czasów dzieciństwa)



Gdzie znajdziecie FitEat? Póki co w większych miastach Polski, ale wciąż zdobywają nowe :)


FitEat, robicie dobrą robotę, oby tak dalej!

A Wy korzystacie z jakichś diet pudełkowych? Macie w tej kwestii doświadczenie? Podzielcie się swoimi uwagami w komentarzach!

Pozdrawiam i już myślę o czekającej mnie kolacji, mniam!
Aga

22 komentarze:

  1. Ja nie korzystam ale te Twoje dania wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pyszne Tyyno! Dziś miałam na kolację placki chińskie ♥

      Usuń
  2. Moje oczy dosłownie "jedzą" te zdjęcia. :) Dobrze wiedzieć, że FitEat znajduje się także we Wrocławiu. Zawsze sobie mogę zamówić na próbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, każdy znajdzie tu coś dla siebie :) Pięć pysznych posiłków każdego dnia ♥

      Usuń
  3. Mam ogromną ochotę skorzystać z takiej diety. Często jest taka sytuacji, że po prostu nie mam siły, a co za tym idzie chęci przyrządzania zbilansowanego posiłku. Łapie sie cokolwiek, zeby tylko głód zaspokoić. Ach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dopiero po tych 4 tygodniach z FitEat zobaczyłam, jak ważne jest bilansowanie posiłków.

      Usuń
  4. Wszystko wygląda niezwykle smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zastanawiam się nad jakąś dietą pudełkową, widzę że ta jest w moim mieście, muszę na próbę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Kasiu, mam nadzieję że będzie Ci smakować tak jak mi.

      Usuń
  6. Mmm, uwielbiam gdy ktoś gotuje za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałaś mnie tą dietą, aktualnie nie mam czasu na zakupy i przyrządzanie posiłków i taki catering, do tego zbilansowany i dietetyczny, mógłby okazać się wybawieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, to na pewno spore ułatwienie życia a dodatkowym plusem jest to, że odżywiasz się prawidłowo :)

      Usuń
  8. Szkoda, że w mojej mieścinie nie ma tego typu cateringów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakieś się w końcu pojawiają:) Bądź dobrej myśli. :)

      Usuń
  9. Nie korzystam z takich diet ale może czas o tym pomyśleć? Gotowanie nie sprawia mi przyjemności, wszystko robię w biegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama chciałabym kiedyś skorzystać z takiej oferty cateringu. Jak na razie jednak - nie jest to na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam z diet pudełkowych z jednego powodu - nie stać mnie na nie ;) zdecydowanie mniejszym kosztem można samemu przygotować zdrowe posiłki. Choć nie ukrywam, chętnie tak na tydzień wypróbowałabym takiej diety;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy potrafi dobrze bilansować posiłki no i niestety często brak na to czasu :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)