sobota, 17 lutego 2018

Baby Boomer Vasco Nails tutorial

Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was tutorial z hybrydami Vasco Nails. Pokażę Wam, krok po kroku, jak zrobić popularny Baby Boomer.

Chyba już każdy wie, co to jest i jak wygląda Baby Boomer. To manicure ombre w stylu french. Subtelny, elegancki i delikatny. Ja osobiście uwielbiam paznokcie w wersji baby Boomer, a Wy?



By wykonać Baby Boomer, potrzebny jest lakier w kolorze nude (beż, róż), biały oraz mleczny przejrzysty. Ja nie dysponowałam tym ostatnim, muszę przejrzeć ofertę Vasco Nails pod tym kątem i zaopatrzyć się koniecznie w taką hybrydę (jutro wybieram się na ich stoisko i na pewno nie wyjdę z jednym kolorem, haha) Zamiast mlecznego, użyłam transparentnego różu, jednak efekt nie do końca jest taki jak chciałam. Na pewno pokażę Wam w niedalekiej przyszłości jeszcze jeden Baby Boomer Vasco Nails. A tymczasem...


1. Robię klasyczny manicure, odsuwam skórki, piłuję paznokcie. Przemywam płytkę cleanerem. Aplikuję cieniutką warstwę bazy pod hybrydy i utwardzam w lampie led (30 sek)


2. Na utwardzoną bazę kładę cienką warstwę koloru (Lovely Bisquit 039) i utwardzam w lampie (30 sek)


3. Czas na cieniowanie. Możecie zrobić to przy pomocy gąbeczki jak w każdym ombre, ja przy Baby Boomer ostatnio wolę cieniutki pędzelek. Na ok 2/3 długości płytki, poczynając od skórek, nakładam Lovely Bisquit 039 , na pozostałą część biały lakier hybrydowy. Między nimi pozostawiam cieniutką granicę.


4. Sięgam po bardzo cienki pędzelek i samym koniuszkiem mieszam oba kolory, wykonując ruchy pionowe, potem poziome. Dosłownie muskam pędzelkiem hybrydy, tak by nie pozostawić wyraźnych linii. Gdy już efekt cieniowania mnie zadowala, utwardzam go w lampie (60 sek)


5. Kolejny krok to pokrycie całej płytki paznokcia mlecznym, przejrzystym kolorem. Jak już wspomniałam, nie miałam takiego pod ręką, wykorzystałam w tym celu hybrydę w kolorze transparentnego różu (Transparent Rose 112) Utwardziłam w lampie (60 sek)


6. I na koniec top, aplikowany cienką warstwą i utwardzony w lampie (90 sek) 

Btw, muszę nabyć nową lampę, aktualna, mam wrażenie, nie do końca utwardza mi hybrydy, dlatego trzymam je nieco dłużej pod lampą.

I już! Baby Boomer gotowy. Efekt jest niezły, ale powtórzę ten tutorial, gdy będę mieć mleczny lakier hybrydowy Vasco Nils :) I może następnym razem pobawię się gąbeczką, co Wy na to?


Lubicie taki manicure? Czy stawiacie raczej na kolory?

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Świetna kolorystyka. Już z wiosną mi się kojarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wiosna już za rogiem :) taką mam nadzieję:))

      Usuń
  2. Też przez to czuję wiosnę. Cudowne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie subtelnie zrobione paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczny manicure, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taki subtelny manicure, trafiłaś Agnieszko idealnie w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Miód na moje serce:) Dziękuję Doroto.

      Usuń
  6. Wow, jakie przepiękne paznokcie ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny efekt, ale ja jednak wolę Baby Boomera wykonanego gąbką. Wygląda naturalniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za gąbeczką, przy hybrydach lepiej sprawdza się cieniutki pędzelek.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)