środa, 21 lutego 2018

Black&White Style by ChiodoPro

Dziś paznokcie mocno kontrastowe, z błyszczącym akcentem :) Tym razem sięgnęłam po hybrydy ChiodoPro i kolekcję Black&White Style. Kolekcja bardzo w moim stylu pod względem kolorystycznym, polecam ją Waszej uwadze KLIK


Do wykonania tego manicure użyłam trzech lakierów hybrydowych z w/w kolekcji. Bieli Perfect White 794, czerni Be Black 801 oraz drobnego srebrnego brokatu Silver Shadow 793. I wyszło takie coś :)

Podobają się Wam takie stonowane kolorystycznie zdobienia? Czy raczej stawiacie na żywsze barwy? Zdradźcie, co macie teraz na paznokciach :)

Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. eleganckie :) ale biały ze srebrem najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani, a serdeczny zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba Pirelli :) Dziękuję.

      Usuń
  3. Śliczny manicure, widziałam na Instagramie <3 Połączenie bieli czerni jest zawsze ponadczasowe i eleganckie i wbrew pozorom można wyczarować wiele ciekawych stylizacji przy pomocy tylko tych 2 kolorów. Au mnie na pazurkach aktualnie też Chiodo Pro by Edyta Górniak - kolor 786 Fairy Godmother.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Tego koloru chyba nie mam w swojej kolekcji.

      Usuń
  4. Podziwiam precyzję, z jaką wykonujesz manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się, w końcu chodzę potem z tymi paznokciami plus minus dwa tygodnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę coś podobnego zmalować, zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne i raczej proste do wykonania zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kasiu! Efektownie ale nieskomplikowanie

      Usuń
  8. Wow! Robię dzisiaj taki manicure, nie ma bata :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to połączenie, w szczególności z błyskotką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak ściągasz hybrydy? Aceton czy pilowanie? Ciekawa jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)