niedziela, 18 lutego 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Niedzielne dobry wieczór kochani! Czas na InstaWeek, cieszycie się? :)


Jak Wam minęły ostatnie dwa tygodnie? Mam nadzieję, że sympatycznie i efektywnie. U mnie sporo pracy, imprez na koniec karnawału i różnych przemyśleń na temat przyszłości. To chyba ta zima tak działa nostalgicznie, ale już za chwilę marzec i kilka mrugnięć oka do wiosny!

1. Zawsze jest czas na herbatę, zgodzicie się ze mną? Tym bardziej jeśli pijemy ją w tak pięknej filiżance jak Odette ze sklepu Mondex, którą kupicie TUTAJ

2. W codziennej pogoni za światem, warto czasami na chwilę odpocząć. Ja celebruję takie chwile w moim kąciku relaksacyjnym :) Wygodny fotel, ciepły pled, zielona herbata.
Na zdjęciu komplet Diamond, stolik i pled ze sklepu Mondex 

3. A wieczorem czas na coś słodkiego, jak np. pyszne ciastko Rob Roya od FitEat :)  Do tego herbata w filiżance Diamond i wieczór jest udany. 

1. Moje pierwsze zamówienie z Oriflame. Eyeliner, woda perfumowana, serum do twarzy i produkty do włosów. Co warto mieć tej amarki?

2. Tym razem kawa, jak zawsze zbożowa :) Ulubiona marmurkowa Odette idealnie się z nią komponuje.

3. Moje cudowne Walentynki! Nikt tak bezwarunkowo nie kocha mnie jak one :) W Walentynki dotarł mój nowy telefon, tym razem nie Samsung a marka Xiaomi, model Mi A1. Jestem pod wrażeniem Andorida One i zdjęć, jakie robi moje nowe cacuszko 

1. Uwielbiam jeść i uwielbiam sałatki z łososiem. Ta od FitEat, z pestkami dyni byłą przepyszna!

2. Spokojny poranek po wczorajszej imprezie, oj działo się działo. 
Na zdjęciu komplet Diamond i stolik ze sklepu Mondex.  

3. I kolejna paczuszka z Oriflame. Tym razem zestaw zapachowy Giordani Gold Original (fenomenalnie pachnie) maska do włosów Eleo i maseczka do twarzy Eco Beauty. Plus apaszka, niestety nie taka jak zamawiałam.


Uff, teraz odpoczywam. Poleniuchuję przy książce, nie chce mi się nawet włączyć TV. Spokojny wieczór z Kudłami, a jutro poniedziałek!

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoją serię InstaWeek. :) Mój luby ma Xiaomi już od 1,5 roku. Chyba nigdy nie był tak zadowolony z jakiegokolwiek telefonu. Działa bez zarzutu. Czasami mu go podbieram, bo robi genialne zdjęcia. :) Miłego wieczoru, Agnieszko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, mnóstwo osób jest zadowolonych z tej firmy, jak się okazuje. Cieszę się że wybrałam właśnie ją.
      Spokojnej nocy :)

      Usuń
  2. Kluseczki tylko na jednym zdjęciu? Protestuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje mieszkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te filiżanki z Mondexu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi smaka tą sałatką :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tulipany <3 i Twoje piękne zdjęcia. Przez Ciebie zrobiłam "małe" zakupy w Mondexie :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze zachwycam się Twoimi wnętrzami ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, mega profesjonalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)