piątek, 23 lutego 2018

Spring is coming

Moje wyczucie czasu jest specyficzne. W momencie, gdy zaopatruję szafę w wiosenną garderobę i dodatki, przychodzą mrozy i tyle z mojej wyczekiwanej wiosny. Ale, ale. Mrozy nie przeraziły mnie na tyle, bym nie zrobiła wiosennej stylizacji, o nie :) Moi kochani, oto pierwsza wiosenna stylówka w tym roku!


Fajna dzianinowa sukienka, która chodziła za mną już jakiś czas, jest idealna na przejściową pogodę. Kolor wiosenny ale dzianina gruba i ciepła :) Zestawiłam ją z jasnym trenczem, który wisi w mojej szafie ponad 15 lat (!) pudrowo-różową torebką na łańcuszku, beżowo-różowym szlem i cielistymi, lakierowanymi szpilkami. Czułam się świetnie w tym secie! Kobieco, stylowo i odrobinę seksownie :)



Sukienka / Dress Click
Płaszcz no name (polski produkt)
Szal Oriflame
Torebka Manzana
szpilki CzasnaButy

pics by XB

Pozdrawiam, Aga


18 komentarzy:

  1. Ja bym umarła z zimna. Brrr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, podziwiam! Wyjść w takie zimno, masakra. Ja bym nie dała rady. :P Ale za to bardzo, bardzo się cieszę z pierwszej w tym roku stylizacji wiosennej. Cudo! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, myślę że dałabyś radę, zwłaszcza na te kilka minut :)

      Usuń
  3. Piękna wiosenna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuć wiosnę w powietrzu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg so beautiful and stylish outfit!!! I'm in love with nude color....really nice choice!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    How to wear a red coat

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)