sobota, 17 marca 2018

Eleo Oriflame

Moje włosy nigdy nie zachwycały. Cienkie, delikatne, lubiące się puszyć, z tendencją do wypadania. Zawsze z zazdrością patrzyłam na grube i gęste włosy mojej siostry i marzyłam by moje były równie piękne. To błąd! Każdy z nas ma inne włosy i tylko od nas zależy, jak będą one wyglądać. Z czasem pogodziłam się z faktem, że nigdy nie będą takie jak włosy moje siostry, polubiłam je a nawet... pokochałam :) 

Moja pielęgnacja włosów opiera się na delikatnych szamponach, lekkich odżywkach, regenerujących maskach i olejkach, które uwielbiam. Nie stronię od kosmetyków z silikonami, wręcz przeciwnie, bardzo często po nie sięgam, dzięki czemu moje włosy nie mają rozdwojonych końcówek, są chronione przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi a do tego gładkie i lśniące.


Linia Eleo swoją wyjątkowość zawdzięcza bogactwu olejków, które pomagają dbać o każdy rodzaj włosów. Naturalny olejek arganowy, różany oraz ekstrakt z łopianu w połączeniu z witaminą F wnikają głęboko w łodygę włosa, aby ją zregenerować i wzmocnić od środka. 
Równocześnie wygładzają strukturę włosa tworząc naturalną barierę chroniącą przed uszkodzeniami. Dzięki temu włosy stają się cudownie miękkie, niebywale błyszczące, mocne, elastyczne oraz pełne życia. W linii Eleo znajdują się olejki dyscyplinujące, olejki ochronne, szampon, odżywka oraz maska do włosów.
Linia Eleo zawiera specjalistyczne olejki, które działają na włos od środka, aby uzdrowić go oraz sprawić, aby wyglądał pięknie każdego dnia. Naturalny olejek arganowy i różany, wraz z ekstraktem z łopianu i witaminą F zostały specjalnie wyselekcjonowane ze względu na wysoką obecność dwóch, niezwykle istotnych, kwasów tłuszczowych Omega 6 i Omega 3, które dogłębnie odżywiają i odbudowują włosy od środka. Dodatkowo olejek arganowy i różany zostały tak dobrane, aby pozostawiać uczucie lekkości i świeżości włosów.

Suchy olejek do włosów Eleo

Lekki, jedwabisty olejek do włosów. Zawiera naturalne olejki: arganowy i różany, a także łopian i witaminę F. Odżywia i odbudowuje włosy od wewnątrz, wzmacnia je, nawilża i wygładza*. Może być używany zarówno na wilgotne, jak i suche włosy. Odpowiedni do każdego rodzaju włosów. Polecany do włosów suchych i zniszczonych.
Zacznę od tego, że cała linia ma charakterystyczny piękny zapach, choć dość intensywny. Na włosach na szczęście jest subtelny i nie trzyma się godzinami.

Suchy olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce z psikaczem. Przy pierwszym użyciu zaaplikowałam go bezpośrednio na włosy, jednak przedawkowałam go i zamiast uzyskać efekt pięknych błyszczących włosów, skończyłam z tłustymi strąkami ;) Potem znalazłam patent na ten produkt: psikam nim wnętrze dłoni i przeczesuję włosy rękoma. Efekt? Gładkie, ujarzmione, lśniące włosy. 

To mój nr 1 w stylizacji, choć jego skład jest niezły, nie ma chyba silikonów, są za to olejki i na pewno mają dobroczynny wpływ na kondycję włosów. Fajny kosmetyk :)

Dyscyplinujący olejek do włosów Eleo

Zawiera naturalne olejki: arganowy, różany i łopianowy oraz witaminę F. Głęboko odżywia oraz błyskawicznie udoskonala włosy. Lekka formuła scala rozdwojone końcówki i nadaje włosom luksusową gładkość i miękkość. Idealnie nadaje się do wykańczania stylizacji. Do każdego rodzaju włosów, zwłaszcza normalnych, suchych czy cienkich.

Olejek znajduje się w szklanej buteleczce z dozownikiem. To typowy ochronno-wygładzający kosmetyk na bazie silikonów, znajdziemy tu też kilka olejów. Idealnie zabezpiecza końcówki przed zniszczeniem, stosuję go po każdym myciu.


Maska do włosów Eleo

Luksusowa, intensywnie odżywiająca maska do włosów z naturalnym olejkiem arganowym, olejkiem różanym, łopaniem i witaminą F.Regeneruje włosy sprawiając, że stają się silniejsze, gładsze i bardziej lśniące, a do tego cudownie pachnące. Maska pomaga chronić włosy przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Do wszystkich rodzajów włosów.
Plastikowy słoiczek a w nim pięknie pachnąca maseczka do włosów. Ma silikony, oleje, masło shea. Sięgam po nią dwa razy w tygodniu, by nie obciążyć zbytnio moich cienkich i delikatnych włosów. Po użyciu są wygładzone, mięsiste, nie plączą się i nie zbijają w strąki.


Cała seria Eleo korzystnie działa na moje włosy :) W zasadzie nie mam żadnych uwag, oprócz mocnego zapachu, ale to kwestia indywidualna, po prostu nie przepadam za pachnącymi kosmetykami do pielęgnacji.

Znacie Eleo?

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Mam podobnie z mocno pachnącymi kosmetykami do pielęgnacji. A tej serii nie znam i w ogóle nie mam doświadczeń z kosmetykami Oriflame. Nigdy nie miałam w otoczeniu konsultantek, więc mnie to ominęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uno, sama dopiero teraz odkrywam ich kosmetyki i jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Kurczę już od dawna mam ochotę wypróbować tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka do włosów mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przypuszczałabym że Oriflame ma tak pięknie wyglądające kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ma. Jeszcze piękniejsze ja flakony perfum ❤️

      Usuń
  5. Też lubię olejki w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na ten suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam fazę by unikać silikonów, jednak moje włosy zaprotestowały i pokornie wróciłam do kosmetyków z silikonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasu, podobnie było u mnie. Silikony nie są złe, zwłaszcza te łatwo zmywalne.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)