poniedziałek, 19 marca 2018

EMOI spring dress

Na przekór zimie za oknem, schowałam grube swetry, na wieszakach wiosna!

Nawet zwolenniczki gładkich materiałów, nie przejdą obojętnie obok sukienki w  kwiatowe printy. Sama preferuję minimalizm i spokojne kolory, jednak wiosna miesza mi w głowie na tyle skutecznie, że ciągnie mnie i to bardzo w stronę kwiatków, motylków i innych wzorków.

 Kolejna wiosenna perełka od EMOI. Wygodna, niezwykle urocza sukienka w kwiatowy wzór. Fason swobodny, nie krępujący ruchów. Mój typ w tym tygodniu!


Zdradzicie, jakie wiosenne ciuchy pojawiły się w Waszych szafach?


Sukienka EMOI

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Dobrze, że chociaż u Ciebie na blogu jest wiosna. :) Ja niestety jeszcze nic nie kupiłam na nowy sezon. Nie chowam też swetrów, bo znowu mają śnieżyce być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka i te ujęcie! Cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby tylko ta wiosna już przyszła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał piękny, bardzo wiosenny. Fason nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście EMOI ma sporo różnych fasonów sukienek i każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam to ostatnie zdjęcie :D Kojarzy mi się z kreskówkami Anime ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)