czwartek, 22 marca 2018

Eveline make up i podkład Liquid Control HD

Dziś nie lada gratka bo makijaż w całości wykonany kosmetykami Eveline. Znacie? Lubicie? Ja chyba nie miałam do czynienia jeszcze z kolorówką tej marki, tym bardziej miałam ochotę przetestować ją i przekonać się na własnej skórze czy warto zostać z nią dłużej.


Makijaż stonowany, spokojny. Neutralne usta w duecie z dość ciepłym makijażem oczu. Całość kobieca, naturalna, wyciszona. Ostatnio takie makijaże towarzyszą mi najczęściej :)


A oto lista kosmetyków Eveline, dzięki którym powstał ten make up:


  • Podkład Liquid Control HD 015 Light Vanilla
  • Kremowy róż do policzków Blush Full HD 03
  • Paleta korektorów Concealer Sensation 4in1
  • Rozświetlacz w płynie  Cream Face Illuminator 02 Gold
  • Brązujące perełki do twarzy Bronzing Pearls
  • Paleta do brwi All in One Eyebrow Set 01
  • Paletka cieni do powiek Burn
  • Cienie metaliczne Metallic Eyeshadow 01 i 02
  • Czarny eyeliner w płynie Celebrites Eyeliner
  • Matowa szminka w płynie Oh! My Lips Matt Lip Kit 04 Sweet Lips


Przy okazji tego makijażu postanowiłam zrecenzować dla Was kultowy już podkład  Liquid Control HD Eveline Cosmetics.


Liquid Control HD podkład do twarzy

"Innowacyjny podkład nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt „drugiej skóry”. Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24 h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt, zapewniając rezultat udoskonalonej cery- „baby face effect”. Aplikowana pipetką satynową formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia.Testowany dermatologicznie."



Opakowanie to szklana buteleczka z pipetką, ułatwiająca dozowanie. Podkład jest raczej płynny, niezbyt gęsty, lejący, dzięki czemu pipeta nie zapycha się. 

Producent wspomina o doskonałym kryciu, według mnie jest ono co najwyżej średnie. Nie narzekam jednak, gdyż nie lubię ciężkich i mocno kryjących podkładów. Produkt ten łatwo się rozprowadza cienką warstwą, nie robi smug i daje nam możliwość budowania krycia poprzez dokładanie kolejnych cienkich warstw. 

Podkład Eveline daje naturalne, lekko satynowe wykończenie, tzw. efekt zdrowej skóry. Nie jest widoczny i choć na żywo nie imponuje kryciem, to na zdjęciach daje fajne efekty pięknej, gładkiej i naturalnej skóry.


Posiadam dwa odcienie tego podkładu: 015 Light Vanilla i 010 Light Beige. Wbrew numeracji, jaśniejszym odcieniem jest Light Vanilla. To jasny beż z nutą brzoskwini. Light Beige to neutralny bez bez wyraźnych tonów. Ubolewam nad tym, że Light Vanilla wpada w brzoskwiniową tonację, na mojej skórze mocno się to wybija po ok. godzinie od aplikacji. Zawsze wybieram jasne podkłady z kroplą oliwki/żółci, nieco szarawe, tu kolorystycznie bliżej mi jednak do 010 Light Beige choć na chwilę obecną jest trochę za ciemny.

Podkład jest raczej trwały, zwłaszcza gdy zagruntujemy go pudrem sypkim. Po kilku godzinach twarz zaczyna się nieco błyszczeć w strefie T, kosmetyk raczej nie matuje skóry.

Czy mnie zachwycił? Nie, ale to porządny podkład, który nie obciąża skóry i wygląda na niej naprawdę ładnie. Gdyby Eveline wprowadziło jasny szarawy odcień podbity żółcią, byłabym bardzo szczęśliwa i sięgała po niego często. 


Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Hehe, akurat szukam jakiegoś dobrego podkładu, który zatuszowałby moje blizny potrądzikowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie prezentuje, ale z firmy Eveline niekoniecznie mam ochote skorzystac :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma z dosyc sredniej półki. Mam od nich balsamy sa okej, ale na twarz podkąłdu od nich bym nie nałozyła :/ długo mi zajęło doprowadzenie twarzy do wzglednego porzadku :/

      Usuń
    2. A teraz jakiego podkładu używasz? :)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż, jak zawsze zresztą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten podkład i jest naprawdę good :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja opinia co do tego podkładu jest bardzo podobna, właśnie dopiero co go recenzowałam :) Niestety też kolor mi nie podpasował, czekam na coś jaśniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jaśniejszy od tych ale chłodny z różowymi tonami :/

      Usuń
  7. Piękny makijaż, zachwyciła mnie ta paletka cieni, cudowne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo zmalowałaś! Oczy mistrzostwo, podoba mi się też ta szminka, kolor idealny.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)