wtorek, 22 maja 2018

Capilarte by Dermedic

Wiosenne przesilenie już za nami, czy miało ono jakikolwiek wpływ na kondycję moich włosów? Sprawdźmy!


Kilka tygodni temu w moje ręce trafił duet Capilarte marki Dermedic. Jest to kompleksowa linia produktów kuracyjnych przeznaczonych do skóry głowy i włosów, polecanych zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, zapobiegająca wypadaniu włosów i stymulująca mieszki włosowe.


CAPILARTE - Szampon kuracja stymulująca wzrost włosów

"Składniki aktywne:
  • Kompleks PilotantumTM, 
  • ProcapilTM, 
  • Ekstrakt z komórek macierzystych jabłoni, 
  • Ekstrakt z bazylii królewskiej, 
  • Kofeina, 
  • Zincidone, 
  • D-Panthenol, 
  • Witaminy E i C, 
  • Gliceryna


  • Stymuluje mikrokrążenie skóry głowy i intensywnie odżywienie komórek mieszków włosowych
  • Aktywizuje i wzmacnia komórki mieszka włosowego
  • Wpływa na wydłużenie fazy anagenowej cyklu życia włosa
  • Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
  • Pobudza wzrost nowych, silnych łodyg włosowych. Zwiększa ich objętość i grubość"

Szampon znajduje się w plastikowej butelce (o pojemności 300 ml) z wygodnym dozownikiem, który od samego początku ułatwia mi życie.

Pachnie delikatnie, ma kremową perlistą konsystencję i jest bardzo wydajny. Znakomicie się pieni i równie dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Zostawiam go na głowie na kilka minut, dając mu szanse by zawarte w nim substancje aktywne zadziałały. 

Po spłukaniu trochę plącze włosy, zwłaszcza wysokoporowate i przesuszone, dlatego warto zaaplikować jakąkolwiek odżywkę by móc bezproblemowo rozczesać pasma.

Na pewno przedłuża świeżość skóry głowy, nie przesusza jej, nie podrażnia. 

CAPILARTE - Serum kuracja stymulujący wzrost i odrost włosów

"Składniki aktywne:
  • Kompleks PilotantumTM, 
  • ProcapilTM, 
  • Kofeina, 
  • Sok z brzozy, 
  • D-Panthenol, 
  • Gliceryna

  • Intensywnie odżywia komórki mieszków włosowych, wydłużając anagenową fazę cyklu życia włosa.
  • Chroni i regeneruje komórki mieszka włosowego oraz poprawia ich witalność
  • Stymuluje mikrokrążenie w skórze głowy, przez co wpływa na dotlenienie macierzy włosa,
  • Pobudza wzrost nowych, prawidłowo zbudowanych łodyg włosowych
  • Zagęszcza włosy oraz widocznie ogranicza ich wypadanie
  • Hamuje produkcję dihydrotestosteronu (DHT) – hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów, miniaturyzację mieszków włosowych"

Serum zamknięto w plastikowej butelce (o pojemności 150 ml) z bardzo wygodnym dozownikiem w postaci aplikatora. Na pewno zostawię sobie tę buteleczkę na samorobione wcierki, gdyż świetnie aplikuje się nią różne płyny na skórę głowy.

Serum stosowałam codziennie, tuż po umyciu szamponem z tej samej serii i lekkim wysuszeniu włosów. Po niesieniu produktu, lekko masowałam skórę głowy. Serum nie wywołuje żadnych niepożądanych odczuć jak swędzenie, pieczenie etc etc. Nie obciąża i nie przyśpiesza przetłuszczania się skóry głowy. 

Już po dwóch tygodniach zauważyłam wyraźne zahamowanie wypadania włosów, zaś po ok 6 tygodniach pojawiły się liczne baby hair, co mnie niezwykle ucieszyło :)

Zarówno szampon jak i kurację Capilarte Dermedic znajdziecie w aptekach stacjonarnych oraz internetowych, w drogeriach takich jak SuperPharm czy Hebe oraz na stronie producenta.

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Chyba czas na zakupy w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zainteresował mnie szampon. Mam ŁZS a moje włosy są suche na końcach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa a szampon nie wywołał żadnych negatywnych skutków, myślę że i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi produktami, ale bardzo zaciekawiła mnie kuracja do wcierania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić i przetestować tę serię Dermedica. Przyda mi się wzmocnić włosy, bo ostatnio bardzo mi wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten duet sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  5. U mnie serum nie dało wysypu baby hair, za to fantastycznie przyspieszyło porost włosów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót, włosy nie rosną szybciej ale pojawiły się nowr :))

      Usuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki Dermedic :) Muszę wypróbować tez tę serię bo włosy po ciąży lecą mi jak szalone:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące. Zwłaszcza to serum. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, polecam jeśli masz problem z wypadaniem włosów :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)