czwartek, 24 maja 2018

Chameleon make up

Zaczęło się niewinnie, od zwykłego, stonowanego makijażu. Potem pomyślałam, że nie będę Was zanudzać kolejnym dzienniakiem i dorzuciłam kilka połyskujących kolorów. I tak powstał chameleon make up.


Przy otwartych oczach prezentuje się niewinnie, ale nie dajcie się zwieść! Tu i ówdzie przebłyskuje kolor, który rozkwita dopiero gdy zamknę oczy.


Lista kosmetyków nie jest imponująca, do tradycyjnego zestawu dorzuciłam dwie wieżyczki sypkich cieni, dzięki którym makijaż stał się niebanalny.


  • Podkład Ideal Match Wings of Color AA 203 Vanilla
  • Korektor w płynie All Day Long Wings of Color AA 02 Fairy
  • Zestaw do konturowania twarzy The One Oriflame
  • Paletka cieni T20 Make up Atelier Paris
  • Dwie wieżyczki sypki cieni Glazel Visage
  • Granatowy cień MAC
  • Czarna kredka Eveline Cosmetics
  • Czarny eyeliner Eveline Cosmetics
  • Czarna maskara Eveline Cosmetics
  • Matte Lipcolor Ultra HD Revlon 630 Seduction



Lubicie takie kolorowanki na powiekach? Czekam też na Wasze życzenia odnośnie kolejnego makijażu :)

Pozdrawiam, Aga

31 komentarzy:

  1. Oj, kameleonem to Ty jesteś, Aga! Potrafisz zawsze wyczarować takie cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie takie makijaże podkreślające oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten makijaż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę na bloga, widzę zdjęcia i zawsze zachwycam się jaka Ty jesteś piękna!

    Lubię podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne masz te oczy, a makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny połysk. Zainteresowały mnie te wieżyczki z pigmentami Glazel! Nigdzie ich jeszcze nie widziałam a już widzę, że koniecznie muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od kilku lat, lubię je do makijażu wieczorowych ❤️

      Usuń
  7. Cudowny makijaz oka, musze spróbować cos wyczarować w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, badzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sądzisz o tych sypkich cieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam od kilku lat, są naprawdę niezłe :)

      Usuń
  10. O wow😍 przepięknie wyglądasz w tym makijażu ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cienie w małych pudeleczkach chętnie sobie zakupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) piękne kolory i wydajne niesamowicie

      Usuń
  12. efekt końcowy jest wyśmienity! Pasuje Ci taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolorki ! uwielbiam takie makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny idealny makijaż! Mogę patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze zachwycajacy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)