sobota, 19 maja 2018

Kosmetyki AA Vegan do ciała

AA Vegan to linia wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, a także doskonale dopasowujących się do koloru skóry podkładów. Poznajcie innowacyjne połączenie wegańskiej receptury ze skutecznością działania i z bezpieczeństwem antyalergicznym. W recepturach odnajdziecie botaniczne ekstrakty roślinne oraz składniki aktywne skuteczne w pielęgnacji skóry.


W linii AA Vegan nie są stosowane składniki pochodzenia zwierzęcego. Co więcej, cierpienie zwierząt zostało wykluczone w całej procedurze powstawania kosmetyków. Właśnie dlatego, produkty AA Vegan otrzymały certyfikat Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!

Nawilżające mleczko pod prysznic i do kąpieli z aloesem

AA VEGAN to więcej niż kosmetyki – to możliwość świadomego wyboru pielęgnacji pozbawionej składników pochodzenia zwierzęcego. Wierzymy, że idea wege stanowi idealne rozwiązanie dla Twojej skóry!
Nawilżające mleczko roślinne z aloesem łączy łagodne mycie i kompleksową pielęgnację, w oparciu o przyjazne skórze wyciągi roślinne. Formuła aloesowego mleczka zapewni intensywne nawilżenie i regenerację Twojej skórze, przynosząc jej komfort i ukojenie. Delikatna, kremowa piana i wspaniały zapach, sprawią, że codzienna kąpiel lub prysznic będą prawdziwą przyjemnością.
Testowane dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Nie zawiera barwników. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera parabenów. pH neutralne dla skóry.

Mleczko znajduje się sporej (aż 400 ml) plastikowej butli. Posiada konsystencję lotionu, nie jest gęste. Pachnie lekko i świeżo, zach nie otrzymuje się raczej na skórze.

Mleczko do mycia ciała stosuję już od kilku tygodni i muszę przyznać, ze taka forma pielęgnacji bardzo mi odpowiada. Skóra jest dobrze oczyszczona, nie przesuszona a wręcz nawilżona, nie czuję potrzeby stosowania balsamu.

Skład jest przyzwoity, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to detergent (Sodium Laureth Sulfate) na drugim miejscu. Trochę kłuje mnie w oczy jego obecność, myślę że mogłoby być zastosowane tu coś delikatniejszego.

Odżywiający Peeling do ciała z owsem

AA VEGAN to więcej niż kosmetyki – to możliwość świadomego wyboru pielęgnacji pozbawionej składników pochodzenia zwierzęcego. Wierzymy, że idea wege stanowi idealne rozwiązanie dla Twojej skóry!
Odżywiający peeling do ciała z owsem to idealny sposób na efektywne złuszczanie naskórka i łagodzącą pielęgnację. Wyjątkowo odżywcza formuła, będąca połączeniem owsianego mleczka roślinnego z drobinkami migdała, doskonale wygładza skórę, nadając jej aksamitną miękkość i elastyczność.
Testowane dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Nie zawiera barwników. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera parabenów. pH neutralne dla skóry.
Peeling został umieszczony w miękkiej dużej tubie o pojemności 200 ml. W gęstej kremowej formule zatopiono drobinki z łupinek migdałów. Ma przyjemny i świeży zapach.

Peeling nie spływa ze skóry, nie szarpie jej i nie drapie. Jest raczej delikatny, świetnie sprawdza się na suchej i wrażliwej skórze. Dobrze wygładza skórę, oprócz tego ją pielęgnuje dzięki obecności mleczka owsianego.

Oba kosmetyki mogę Wam polecić i to szczerze. Cieszę się, ze marka AA pomyślała o linii wegańskiej, w skład której wchodzą kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała oraz podkłady  :)

Mieliście już do czynienia z AA Vegan? Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze wrażenia i co jeszcze warto wypróbować z tej serii.

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Czuję, że wybiorę się niedługo do najbliższego Rossmanna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie ciągnie mnie do kosmetyków marki AA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria, jeszcze jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wegańskie powiadasz, w takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie to mleczko do mycia ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te kosmetyki w Rossmannie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam dzisiaj ten peeling, zaraz go przetestuję. Mam dużą nadzieję, że moja wrażliwa i sucha skóra go zaakceptuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zupełnie tej linii kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)