piątek, 25 maja 2018

Wine Melody

Dziś mam dla Was elegancką i niezwykle kobiecą stylizację, w której główną rolę gra przepiękna bordowa sukienka.


Ołówkowy fason, seksowne rozcięcie, ciekawie pomyślana góra i głęboki winny odcień - tak pokrótce można scharakteryzować tę sukienkę. Dorzuciłam do niej cieliste sandałki na obcasie i małą szarą torebkę ze skóry. Set stylowy, w 100% kobiecy, okraszony dozą seksownej elegancji.


Sukienka Sukienkowo
Skórzana torebka Stylowa Galanteria
Bransoletki Nomination Labizu
Sandałki Vices

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

38 komentarzy:

  1. Jak to robisz, że wyglądasz coraz młodziej? Podziel się doświadczeniem, pliz! :-)

    (Właśnie zobaczyłam swoje nowe zdjęcia i jestem zdruzgotana...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być szczęśliwa i nie przejmować innymi :))

      Dziękuję Uno :*

      Usuń
  2. Ale zajebista ta sukienka! <3 i torebka... i buty :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym wpisem wyglądasz piękniej, młodziej :) makijaż, sukienka.. cudo 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci pięknie w takim makijażu, przecudnie to wygląda. Mogę zapytać co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matte Me Sleek, kolor dopiszę gdy będę w domu :*

      Usuń
  6. Wyglądasz bajecznie, jak księżniczka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobna sukienkę, ale nie mam takiej pięknej figury

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, ale z taka figurą to wyglądasz cudownie we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja, sukienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę tę torebkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna w kolorze wina i idealnie leży

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ta sukienka jest piękna. Idealny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizaja. Spodobała mi się bardzo ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna sukienka ! ten kolor jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)