poniedziałek, 18 czerwca 2018

Big Star Big Love

Każdy kto mnie zna, wie jaki jest mój stosunek do sportu :)) Co nie oznacza, że nie lubię sportowych setów, nie nie nie. Uwielbiam i generalnie na co dzień chodzę na luzie.

Dziś stylizacja z moją ulubioną marka obuwia sportowego, tadam- Big Star :)


Wyciągnięta z czeluści szafy szara koszulka, całkiem nowe białe rurki dżinsowe, ulubiona torebka na pasku i one- szaraczki :) Totalna swoboda.


Koszulka Katrus
Dżinsy/ Jeans Click
Buty sportowe Big Star
Zegarek OPS!Posh Labizu
Torebka Michael Kors

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. Przygarnelabym te buty. Są cudowne 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie miałam nigdy butów z tej marki. Zaskoczyłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest cudna, musze odłożyć pieniążki i w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy wtorkowy dzień Przyznam szczerze że marzę o ochłodzeniu bo te gorąco doprowadza mnie do cierpienia A u ciebie jak lubisz takie temperaturę Wyglądasz przepięknie fantastycznie się prezentujesz Ja też lubię bardziej na luzie nie miałam do czynienia z tymi butami Ale wyglądają na mega wygodne Pozdrawiam cię pięknie i życzę ci samych przyjemności w tych świetnych butach Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam dziś na sobie takie kolory ;-) (Szara koszulka, białe rurki), tylko buty mam czarne, podobnie jak pasek i torbę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi butami, też lubię sportowo i też na codzien raczej na luzie, fajne rurki :) Ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bardzo mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie w nich wyglądasz kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są cudowne! Dokładnie takie jak lubię proste, ładne i na pewno wygodne. A cała stylizacja dokładnie tak samo! Ty nawet w prostym outficie wyglądasz olśniewająco ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają <3 W sumie to szukam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super buty! A ja akurat szukam czegoś sportowego, bo nie mam nic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie Cię zobaczyć w innej stylizacji, ja rzadko noszę się na sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podobają Twoje spodnie! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja i buty bardzo fajnie współgrają z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię buty tej firmy 😍 piękna stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz po prostu fenomenalnie Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sportowe połączenia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet w sportowym zestawie wyglądasz mega elegancko 💖

    OdpowiedzUsuń
  22. Fot nr II nieco przysłoniłaś torebką siebie, ale sesja ukazuje w pełni nienaganna figurę i urodę, pięknie jest.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja jak zawsze ♥️

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te buciki 😍 i tak pięknie wpasowują się w stylizacje ❤

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)