środa, 13 czerwca 2018

Bright Berry by Wings of Color AA

Fazę na wszystko, co fioletowe, miałam prawie 10 lat temu. Od tego czasu ostrożnie dawkuję ten kolor, który po prostu mi się znudził. Ale gdy pomalowałam paznokcie lakierem Bright Berry 26 od Wings of Color AA... przepadłam!


Ten rozbielony kolor fiołków przyciąga uwagę i to skutecznie. Od pierwszego pomalowania zdobył szturmem moje serce i moje paznokcie! Piękne krycie przy dwóch cienkich warstwach czyni z niego lakier idealny. Ja jestem zachwycona a Wy?


Pozdrawiam, Aga

29 komentarzy:

  1. Średnio mi się podoba fiolet na paznokciach, ale ten wygląda całkiem nieźle. I super, że nie trzeba kłaść zbyt dużo warstw, żeby mieć dobre krycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o fiolet to do moich rąk niestety nie pasuje 😞bale na Twoich oaznokciapa pięknie wygląda 😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak wiele odcieni tego kolotu, na pewno któryś z nich będzie dobrze wyglądać u Ciebie :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie fiolet jest jakoś zbyt odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne paznokcie. Choć chyba nie "mój" kolor 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor jest obłędny <3 Uwielbiam takie pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką fioletow, ale ten jest obłędny! Nie wiedziałam, że mają taki piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi fiolet na paznokciach bardzo się podoba! Ten jest delikatny i jasny przez co nie wygląda jakoś agresywnie jak jakieś neony 😃 mogłabym nim malować paznokcie nawet do pracy ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana! Jest radosny ale subtelny jednocześnie

      Usuń
  9. Ja rowniez jestem zachwycona tym kolorem. Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie odmienny od popularnych fioletow jakie spotykamy na każdym kroku :)

      Usuń
  10. Ten kolorek już znalazł się na mojej liście ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Barzoz podoba mi się taki kolor na pazurkach ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie nie używam takich kolorów ale tym jestem jakoś oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie ten kolorek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten odcień jest po prostu idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor ! ale paznokcie boskie ! naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)