czwartek, 21 czerwca 2018

Soft Glam make up

Dziś od 6 rana jestem na nogach, ale znalazłam chwilę by zmalować dla Was jakiś make up :) Nie miałam czasu na zabawę techniką i kolorami, dlatego makijaż kolorystycznie stonowany. 


Gdyby nie te nietypowe błyszczące akcenty przy oku, byłby z niego fajny ślubniak, zgodzicie się ze mną? Moja ulubiona paleta barw, podkreślone oko i lekkie usta :)


Zobaczcie, kilka kosmetyków i wyszedł całkiem fajny makijaż :)
  • podkład Perfectionist Estee Lauder 2N1
  • korektor Magic Concelaer Helena Rubinstein
  • paleta do konturowania Pupa Milano
  • paleta cieni Naked Ultimate Basics Urban Decay
  • metaliczny pyłek Provocater 
  • czarny eyeliner Eveline
  • czarny tusz do rzęs Eveline
  • matowa szminka w płynie Oh! My Lips Matt Lip Kit 04 Sweet Lips Eveline

I takie pytanie :) Brałyście ślub? Jaki makijaż miałyście na sobie? Co powiecie na serię makijaży ślubnych?

Pozdrawiam, Aga 

19 komentarzy:

  1. Od 6 rano na nogach i taki makijaż. Wow całość prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa, jak zawsze. :* Ja tam ślubu nie brałam, ale w przyszłości kto wie? Nie pogardzę serią makijaży ślubnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie bym pooglądala slubne, mi się szykuje slub w przyszlym roku i zbieram sobie inspiracje :) ten co teraz zmalowałas jest super ;) na ślub tez moze byc :) te akcenty dodają oryginalnosci :) i jest to cos innego :) pięknie :) 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny makijaż, zwłaszcza z tym złotym pyłkiem 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie brałam, ale z chęcią zobaczę takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No piekny. Mój makijaż sślubn był delikatny. Było to dawno 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny... Ślub jeszcze przede mną więc takie makijaże kocham oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten makijaż jest przepiękny i bardzo Ci pasuje 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie rozświetlajace makijaże! Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna propozycja Agi :) Pięknemu we wszystkim pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo,bardzo piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękny makijaż. Lubię takie jasne kolory 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż może i stonowany, ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki makijaż idealny ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz Kochana w takim makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny jest ten makijaż 💖 cudowne wykonanie i pięknie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie się taki stonowany najbardziej podoba... to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały makijaż kochana ! Zachwycasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż dla panny młodej ❤ ja tam ślubu nie brałam i raczej się na to nie zanosi 🙈 może kiedyś

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)