środa, 20 czerwca 2018

Summer with Wings of Color AA

Lato, lato, lato wszędzie... oszalało moje serce :) Na punkcie pastelowych lakierów Wings of Color od AA :) Zobaczcie jakie piękne!


Pięknie kryjące, z subtelnym shimmerem który jest niemalże niewidoczny na paznokciach. Piękne letnie kolory, które genialnie korespondują z opaloną skórą. Love!

Użyłam poszczególnych kolorów: Blue Magic 25 (błękit) Vivid Vanilla 23 (banan) Sicy Kale 24 (pistacja) oraz Fancy Fig 28 (pudrowy róż)


Lubicie takie pastelowe cukierki na paznokciach? 

Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. jejku cudowne kolorki, jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam je na instagramie to musiałam tu zajrzeć poczytać o nich więcej! Wspaniałe kolory a nie mam kompletnie żadnego lakieru w takim odcieniu. Czas to zmienić 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastele to mój hit na wakacje! <3 pieknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. banan wygląda nieźle... chociaż ja chyba nie wyglądam dobrze w pastelach. nawet na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ! piękne kolory ale paznokcie to Ty masz boskie ! są to twoje naturalne takie dlugie ?? boskie je masz :) 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ! piękne kolory ale paznokcie to Ty masz boskie ! są to twoje naturalne takie dlugie ?? boskie je masz :) 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie wakacyjne pazurki. Takie kory uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie noszę pasteli nawet na paznokciach ale zestawienie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki są śliczne ale jak zawsze nie mogę napatrzec się na kształt Twoich paznokci! Piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki. Takie właśnie lubię ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pastele są śliczne, ale ja mam niestety za blade ręce do takich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. U3ielbiam takie kolorki na pazurkach 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, ja jestem fanką pasteli, wiec jak dla mnie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne masz te pazurki, no i ta długość robi wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne sa te kolorki. lubie takie pastele

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne mają kolorki te lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham takie kolorki,cudowne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tych kolorach 💖 czas zapuscic paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolorki są boskie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te kolory 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne 😍 uwielbiam takie cukierkowe kolory 💙💚💛

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)