czwartek, 12 lipca 2018

Copper sparkle make up

Czas chyba zainwestować w nową paletkę cieni, która będzie miała za zadanie zainspirować mnie do stworzenia czegoś niebanalnego, artystycznego. Dziś bowiem po raz kolejny naturalny makijaż z lekkim błyszczącym akcentem. Lubię to :)


Opowiem Wam historię tego makijażu. Otóż, rano wstałam z planem zupełnie innego wpisu, chciałam dla Was w ramach makijażowego czwartku zrecenzować dwie szminki w płynie Revlon, gdyż na zrobienie makijażu nie znalazłabym czasu:/ Jednak uświadomiłam sobie, że to kolejny tydzień bez make up'u. Gdy wróciłam z porannych sesji, poprawiłam to co miałam już na twarzy, dorzuciłam miedziany brokat i szybko złapałam za aparat. I jest!


Skromna lista kosmetyków :) Moi faworyci w codziennym makijażu, po te produkty sięgam najczęściej:

  • podkład mineralny Olive 3 Ecolore (teraz nieco za jasny, przyciemniam się bronzerem Diani)
  • puder brązujacy Ballos Ecolore
  • Contour Kit Oriflame
  • paletka cieni T20 Make up Atelier Paris
  • czarny eyeliner Eveline
  • czarny tusz Eveline
  • brokat no name
  • szminka  w płynie Colorstay Overtime Unlimited Mulberry Revlon



Zostawiam Was z makijażem a sama wracam do pracy. Może w komentarzach podsuniecie jakieś pomysły na następne makijaże?

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten tusz :) make up świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brwi i kreska super 💘 nie mogę się napatrzec, jestem pod wrażeniem ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zobaczyć tęczowy makijaż z piórkami w rzęsach 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kreska wygląda bosko ! z pozoru delikatny makijaż ma subtelny pazur <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta kreska złota na powiece ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! :) Idealne kreski!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjecia i makijaz cudny 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ta kreska w załamaniu ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaz super, ale i pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę mój ukochany tusz do rzęs z Eveline <3 bardzo go lubię - wykorzystałam już 4 opakowania i nie mam zamiaru go zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myśle, ze taka delikatna wersja makijażu bardzo Ci pasuje, podkreśla naturalne piękno :)😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten makijaż jest naprawdę piękny! Taki delikatny i jasny 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kreska na oku robi robote! Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)