czwartek, 19 lipca 2018

Holo shine make up

W czwartku z makijażem postawiłam tym razem na make up wykonany jedną marką, od A do Z. Wykorzystałam w tym celu produkty Eveline Cosmetics, w tym nową linię holograficzną. W końcu lato to świetliste, połyskujące makijaże:)


Jest błysk, jest trochę koloru - zamiast cieni użyłam nowych paletek róży i rozświetlaczy :) Uniwersalność tych kosmetyków pozytywnie zaskakuje :)



A czym dokładnie zmalowałam ten makijaż?

Baza matująca pod makijaż 3w1 
Podkład kryjący 3w1
Paleta Blush Sensation 4in1
Paleta Strobing Sensation 4in1
Czarny eyeliner Celebrities
Paleta do brwi All in One 01
Błyszczyk holograficzny 121
Tusz do rzęs Volumix Fiberlast
Lakier holograficzny do paznokci 36


Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. cudny makijaż... ja mam taką potrójną paletkę, ale też jest genialna. Uwielbiam kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego efektu jedną marką. Piękny makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wow wow ❤❤❤ pozwalasz na kolana tym makijażem ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, uwielbiam oh my lips od eveline 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaz Ci wyszedł ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Jak zawsze pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż cudowny, tylko rażą mnie Twoje miny na tych zdjęciach, poważnie aż za poważnie, więcej uśmiechu proszę 😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie drażnią teksty bym się uśmiechnęła ;) To nie są zdjęcia do albumu rodzinnego :) Na co dzień dużo się uśmiecham. W branży beauty rzadko modelka szczerzy się do aparatu :))

      Usuń
  8. Piękny efekt! Bardzo lubię kółeczko do konturowania z eveline ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu perfekcyjnie wykonany makijaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Efekt jest naprawdę mega! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny, promienisty makeup <3 uwielbiam Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż i plus za kosmetyki dostępne w przystępnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaz robi wrażenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! A kosmetyki tej marki ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam takie jasne makijaże 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tak naturalne mejkapy wykończone idealną kreską na oku! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)