czwartek, 16 sierpnia 2018

Glow bronze make up

Witajcie, 
bałam się, że nie zdążę z makijażem z powodu długiego weekendu, ale udało się! Zmalowany w pośpiechu, brązowy dymek z połyskiem :)



Klasyczny makijaż przydymiony, oparty na różnych odcieniach brązu oraz na czerni. By nie był zbyt zwyczajny, wyzłociłam końcówki sztucznych rzęs pyłkiem. Usta stonowane, twarz wymodelowana i rozświetlona.


I po raz kolejny kosmetyki Affect :) Szczerze przyznaję, bardzo mi się podobają i na pewno inspirują do zabawy z makijażem :) Oprócz kosmetyków tej marki, użyłam podkładu mineralnego, czarnego eyelinera i tuszu oraz sztucznych rzęs i złotego pyłku. A jakie kosmetyki Affect wylądowały na mojej twarzy?

  • Paletka do konturowania
  • Paletka cieni Pure Passion
  • Baza pod cienie
  • Pomada do brwi Dark
  • Puder utrwalający Fix&Matt
  • Matowa szminka w płynie Perfect Simplicity


Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, oko i kontur twarzy bardzo mi się podobają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy prezentują się niezwykle efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten złociutki pyłek prezentuje się obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ten złoty efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz piękne brwi 😍 piękny makijaż oka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, te paletki maja świetne kolory 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome article.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten makijaż. Obłędnie Wyglądasz Aga! I fotka WOW !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż oczu, wyszło IDEALNIE! Ja również lubię brązy w makijażu i dobrze się w nich czuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie wygląda ten złoty pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :-) ,Też lubię ich kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie przydymione brązy bardzo pasują do Twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędnee 💖 Idealny makijaz oka 💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcie 😊 kiedy ty piękna nie jesteś hehe ? 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ten makijaż robi wrażenie! Wygląda cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepięknie ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym się widziała w takim makijażu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie kusi mnie właśnie ta paleta do konturowania, a akurat szukam swojego ideału ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ta propozycja 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. i to niby było w pośpiechu! ja bym potrzebowała na to pół dnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny makijaż jestem pod ogromnym wrażeniem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie Ci wyszły rzęsy z tym złotym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piekny kakijam 😍 i te rzęsy 💛

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)