niedziela, 19 sierpnia 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Uff, te dwa tygodnie były szalone, mówię Wam! Szalona niezdecydowana pogoda, szalony pomysły i wyjazdy na spontanie :)



Pogoda fanatstyczna choć często na weekendy lubiła się psuć i raczyć nas chmurami oraz deszczem. Ale najważniejsze, że jest ciepło! I podobno będzie jeszcze dłuuugo dłuuugo tak ciepło, co mnie ogromnie cieszy.
1.  Zaczęłam przygodę z kosmetykami Biotaniqe. To niedrogie, dostępne w drogeriach Rossmann produkty o przyzwoitych składach i skutecznym działaniu :) Na pierwszy ogień poszła Multi Bio Maska nawilżająco-oczyszczająca. Podoba mi się połączenie dwóch saszetek, to idealne rozwiązanie dla mojej mieszanej cery!

2. Moje największe skarby, nie wyobrażam sobie dnia bez tych kudłatych paskud 

3. Zegarek idealny? Tylko Daniel Wellington :) z kodem rabatowym agabil 15% taniej, do końca sierpnia.

1. Mój nowy naszyjnik od Soufeel Jewelry :) Na pewno pokażę go z bliska, wówczas zauważycie że ten misternie zdobiony medalion to ... moje imię :) Na hasło Agncg15 macie 15% -owy rabat do wykorzystania na całą ofertę Soulfeel 

2. Mój nowy stolik ze sklepu Mondex stanowi idealne tło do zdjęć typu flatlay :) to jasne, postarzane drewno o wyrazistej fakturze, które nie przestaje mnie zachwycać!

3. Kolejne ujęcie naszyjnika Soulfeel  i moja ulubiona ostatnio koszula w paski Bonprix

1. Mój kącik sypialniany zyskał nowe, przytulne źródło światła w postaci uroczej lampki ze sklepu Mondex :) Lubię takie dekoracje wnętrz a Wy?

2. Nie stosuję zbyt często kremów, wolę serum, ale ten krem z witaminą C marki Biotaniqe jest świetny!

3. Herbaty? Leniwy poranek to coś niezwykłego w moim domu :) Najczęściej wstaję szybko, wychodzę z psami a potem śniadanie i praca. 


Zostawiam Was ze zdjęciami i wpisem a sama idę wpaść w objęcia Morfeusza, ostatnie trzy dni to było coś!

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Piękne, spójne zdjęcia na insta
    ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię twoje modowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają i bardzo zazdroszczę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje InstaWeek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ! jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne masz te zdjęcia Kochana 💜

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, świetne zestawienia ❤
    Zdjęcia piekne ! ❤😇

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia są wspaniałe ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia zawsze mnie inspirują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle perfekcyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia masz :) lubię oglądać i czytać ciebie tu ;) inspirujesz bardzo :) na insta tak samo cudnie ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie jest przepiękne. Tak samo jak twój Instagram, którego uwielbiam! ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kolejny mój spędzony z Twoimi pięknymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, bardzo fajnie wszystko razem współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już pisałam to nie raz. Uwielbiam te Twoje podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
  18. te przeglądy są cudne choć ja i tak jestem na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty masz taki piękny Instagram ❤ podziwiam 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)