czwartek, 20 września 2018

Blooming Autumn make up with Ecolore Minerals

Zabiegany dzień, mimo kontuzji stopy, sprawił, że ledwo wyrobiłam się z dzisiejszym makijażem. Ale jest! Mineralne jesienne cudo zmalowane najnowszymi cieniami Ecolore!


Ecolore jutro, tj. 21 września rusza z nowymi zestawami cieni w fantastycznych cenach! Akcja ta trwa do 25 września włącznie. Dostępne będą dwa cudowne zestawy, po cztery cienie każdy! W takim zestawie otrzymujemy jeden cień darmo, bo płacimy tylko za 3 sztuki, wow!  
Z jakich kolorów składają się zestawy? 

Zestaw Blooming Autumn: Golden Rain, Cranberry Cookie, Cucumber, Bitter Chocolate.
Zestaw Dark Sky:  Frosted Lily, Raisin, Vintage Blue, Dark Wood.

Z jakim makijażem kojarzą się wam minerały? Z makijażem naturalnym, rzecz jasna. Ale naturalny skład to nie tylko stonowane kolory. To cała paleta barw, którymi można zmalować intensywny i odważny makijaż. Niech i was minerały zainspirują do szalonych zabaw!


W makijażu użyłam kosmetyków mineralnych Ecolore oraz tuszu do rzęs i szminki.

  • Podkład mineralny Olive 3 Ecolore
  • Rozświetlacz mineralny Daylight Ecolore
  • Bronzer mineralny Diani Ecolore
  • Zestaw Blooming Autumn plus cień Dark Wood




Chciałabym tez pokazać Wam z bliska zestaw  Blooming Autumn. W jego skład wchodzą takie kolory cieni jak: Golden Rain, Cranberry Cookie, Cucumber, Bitter Chocolate.


Cudowne odcienie, aplikowane na mokro zachwycają swym nasyceniem. Mój mocny faworyt to Bitter Chocolate, głęboki ciemny brąz z drobinkami. Jest piękny!



Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle, piękna kobieta i piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te kolory, No i ta pigmentacja - cudo! 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. PIękny makijaż piękne oko uwielbiam Cie za te makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cień na środku powieki wygrał! Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam mineralnych cieni do powiek i muszę przyznać, że jestem w szoku jak pięknie wyglądają na oczach. 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo intryguje Twoje pomalowane oko. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta zieleń jest piękna! przez Ciebie coraz bardziej się wkręcam w kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rękę do makijażu! Obłędnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjny makijaż. Idealny na jesień i wieczorowe wyjście

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie jesiennie podkreślone oczko 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż , te kolory naoranap są boskie 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten makijaż jest naprawdę piękny! Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten odcień zieleni. Niby brudny i jesienny, ale strasznie przyciąga mój wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędny makijaż �� jestem zachwycona kochana ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie moje kolorki. Właśnie po takie sięgam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory piękne i ten pomysł na zdjęcie - z liściem _genialny 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)