sobota, 22 września 2018

Camel coat

Rok temu moja jesień była chłodna. Szarość, granat i bordo - to właśnie te kolory towarzyszyły mi każdego jesiennego dnia. W tym roku dokonałam małej rewolucji w swej szafie, odstawiłam uwielbiany szary na rzecz beży i brązów. I chyba dobrze na tym wyszłam :)


Świetny, zamszowy trencz w kolorze camel który robi całą stylizację. Fason, faktora i kolor są tak efektowne, ze nic więcej nie potrzeba. Ja do tego cudownego płaszcza dorzuciłam jeszcze szalone szpilki w cętki i fantastyczne drewniane dodatki.


Karmelowy trencz Goodlookin
Torebka skórzana Dziki Józef
Okulary, zegarek i bransoletka Plantwear

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Czaję się na identyczny. Po prostu muszę go mieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten płaszcz! Bardzo ładnie w nim wyglądasz.

    Zwykle mam w szafie beżowy trencz (teraz od lat ten sam, porządny), ale chyba już zakończy żywot i teraz zastanawiam się, czy nie kupić tym razem takiego koloru, bo bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglada ten płaszczyk, brakuje mi czegoś takiego w mojej szafie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk cudo! :) piękna jak zawsze ale ten płaszczyk no mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swój, nieco jaśniejszy z Zary. Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten płaszcz. Idealny kolor na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wygląda ta stylizacja. Podziwiam dobór dodatków bo całość wyszła wręcz perfekcyjnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale płaszczyk to masz świetny! Coś genialnego! Ja nie wiem, jak to robisz, że Twoje zdjęcia mają klimat...

    OdpowiedzUsuń
  9. Plaszyk piękny,i ten kolor ❤
    Idealny kolor 🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek cudowny i niezwykle oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brązy i beże to zdecydowanie jesienne kolory. Stylizaja na 5+

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie sie prezentuje ta bransoletka z zegarkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow 💕 świetny jest ten płaszcz ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna stylizacja! A ten płaszczyk - mega <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Camel to mój ulubiony kolor jeśli chodzi o jesień już od lat. Mega ponadczasowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska stylizacja ! Ten płaszcz jest boski kochana ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszcz kochana. Uwielbiam płaszczyki w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasują do ciebie te kolory, płaszcz suoer😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)