środa, 19 września 2018

Plantwear czyli inspirujące drewno

Zamknijcie na chwilę oczy i wyobraźcie sobie zegarek. Ma on stalową tarczę i skórzany pasek lub bransoletę? Tak do tej pory ja widziałam zegarki. Firma Plantwear zmieniła to o 180 stopni. 
Zegarek z drewna? Czemu nie!



Kocham drewno, w zasadzie musiałam dojrzeć by zaprosić ten surowiec do domu. Teraz moje mieszkanie to całe gro drewnianych elementów, od mebli po drobniejsze produkty dekoracyjne i użytkowe. Drewno króluje w moim domu więc może zacznie królować też w szafie? Na nadgarstku? Na nosie?

Jak pięknie pisze o sobie Plantwear, możecie przeczytać poniżej.

Tworzymy solidne produkty z drewna. Ręcznie, w Polsce. Dla ludzi. Po prostu. 
Cenimy jakość materiałów i precyzję wykonania. Dlatego stawiamy na ręczną produkcję. Nasze zegarki, okulary czy case’y powstają w Polsce.  
Nie jesteśmy “skądś” tylko z Radzynia Podlaskiego. 
Nasz zespół to nie “ jacyś wykwalifikowani profesjonaliści” tylko fantastyczni ludzie z pasją, sercem i ogromną wiedzą.  
Nie pracujemy na “jakimś innowacyjnym, niespotykanym materiale” tylko na solidnym, naturalnym drewnie i kamieniu. #lovewood
Co za nami stoi? Produkt i #ludziePlantwear.

I to wszystko prawda :)

Produkty Plantwear powstają z naturalnych materiałów jak: dąb, heban, klon, orzech amerykański czy naturalny kamień.

Idea marki bardzo do mnie przemawia, wiecie że, na przykład, za każde opublikowane zdjęcie na Instagramie, z hasztagami #plantwear i #plantweartrees zostanie posadzone jedno drzewo? Dla mnie to jakaś magia :)

A teraz czas najwyższy na prezentację moich nowych nabytków :) A jest co pokazywać!




Zegarek z serii Glamour, wykonany z dębu, cyferblat jest z klonu. Pięknie zapakowany w drewniane pudełeczko z logo marki, które z dumą położyłam na drewnianym regale.

Drewniany zegarek na bransoletce to jest coś! Dodam tylko, że jest on niezwykle lekki, jak wszystkie produkty Plantwear.

Idealnie wkomponował się w moje jesienne ciągoty do beżu i brązów. 



Wraz z zegarkiem dostajemy zestaw do skracania/przedłużania bransoletki. Jest to dziecinnie proste, sama w kilka minut skróciłam swoją :) Plantwear pomyślało o wszystkim!


Kolejna rzecz to bransoletka z woskowanego sznurka z zawieszką z drewna. Sami wybieramy sobie kolor sznurka, wzór i kolor zawieszki. No cudna jest!


Bransoletka przychodzi do nas w takim drewnianym kartoniku, z którego wyłamujemy zawieszkę i tadam! Bransoletka jest gotowa do założenia na rękę.  Na kartoniku jest informacja o akcji sadzenia drzew, sklep dołącza też wskazówki jak dbać o drewno.


I ostatni produkt, który chyba nosze najczęściej! Okulary przeciwsłoneczne, fason Eri w orzechu z brązowymi szkłami. Idealny fason dla mnie (choć kusi mnie jeszcze Como w dębie z brązem i czarne Malawi) Leciutkie jak piórko, nie robią odcisków na nosie i mają soczewki z filtrem polaryzacyjnym i ochroną UV400! Do tego zapakowane w uroczy woreczek i drewniane pudełko. 

Plantwear mnie kupiło- swoją filozofią, podejściem do klienta i rzecz jasna, swoimi produktami. Niebanalne, wykonane z naturalnych surowców, dopracowane w najdrobniejszym szczególe.

Polecam i to z wielkim entuzjazmem!

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Mam i ja zegarek z drewna padouk, które to charakteryzuje się czerwonym moim ulubionym kolorem 😊Plantwear to solidna firma również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rzeczy z drewna. Zaczęłam już chyba marzyć o tym zegarku. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam w swojej kolekcji jeszcze zegarka z drewna i zastanawiam się czy nosiłabym go gdybym miała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie drewniane gadżety widzę pierwszy raz ale przyznam że mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczona jestem w zegarkach z drewna. Ostatnio widziałam muszkę. Genialna była. Twój zegarek jest taki WOW 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. to niesamowite jakie cuda można wyczarować z drewna! moj brat jakiś czas temu chorował na takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow przepiękne dodatki , kusi mnie bardzo ten zegarek ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary są po prostu obłędne! Ja również ostatnio pokochałam drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten zegarek. Robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest zajefajny pomysł, genialny design😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie drewniane produkty ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Drewniany zegarek to coś rzadkiego, oryginalnego i ciekawego. Chciała bym zobaczyć go na żywo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :) pierwszy raz widzę takie dodatki, mega oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, oryginalny pomysł naprawdę ❤
    A jak ładnie się prezentuje 🌸

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już jakiś czas temu ofertę tej marki, jestem zauroczona i muszę coś w końcu wybrać dla siebie, wszystko jest oszałamiające, to drewno... nie do opisania, że można takie rzeczy z niego stworzyć, zamiast plastiku czy innych, tradycyjnych dla danego produktu tworzyw. Twój zestaw jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham drewno w domu, w biżuterii, w dodatkach. To mój ulubiony surowiec!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Lubię drewno i odcień drewna :) Piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają te zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam zegarek w drewnie! Super to wyglada a szczególnie teraz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam otaczać się przedmiotami wykonanymi z drewna, dlatego ten zegarek od razu wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)