czwartek, 6 września 2018

Spicy Nudes make up i recenzja paletki Pupa Milano

Dziś make up oparty na spokojnej i naturalnej palecie barw, co nie oznacza że nudny lub codzienny, o nie :) Nowa paleta cieni Spicy Nudes od Pupa Milano zainspirowała mnie do pewnego szaleństwa makijażowego :)


Zaczęłam spokojnie, wręcz zachowawczo a potem... potem jakoś tak wyszło :)) Błysk, mocne usta, złote akcenty, jednym słowem- zaszalałam i to konkretnie!



Do tego szaleństwa makijażowego nie potrzebowałam zbyt wielu kosmetyków, zobaczcie:

  • podkład mineralny Ecolore 3 Olive
  • paletka do konturowania Affect
  • baza pod cienie Affect
  • paletka cieni Spicy Nudes Pupa Milano
  • skinny liner Pupa Milano
  • angled kajal Revlon Colorstay 102 Fig
  • czarna maskara Mega Multiplier Revlon
  • pomada do brwi Dark Affect
  • matowa szminka Matte Me Velvet Slipper Sleek
  • złoty pyłek 


Przy okazji makijażowego czwartku, przygotowałam dla Was recenzję najnowszej palety cieni Spicy Nudes od Pupa Milano. Jesteście ciekawi moich wrażeń?

PUPA MAKE UP STORIES PALETTE OF 10 MULTI-FINISH EYESHADOWS

Stwórz swój własny, wyjątkowy makijaż z 10 niesamowitymi kolorami cieni do powiek w 3 rodzajach wykończenia i luksusowej konsystencji.Aksamitnie matowa formuła jest łatwa w aplikacji i idealna do cieniowania powieki oraz podkreślania głębi spojrzenia.Satynowa formuła jest lekka i drobno zmielona. Idealna do lekkich makijaży o niskim poziomie kontrastu.Metaliczna formuła, o kremowej, wtapiającej się w skórę konsystencji nadaje niezwykły efekt rozświetlenia powieki.Efekt? Niewyczerpane możliwości makijażu.



Paleta zawiera 10 cieni o trzech różnych finiszach: mat, satyna i metalik. Występuje ona w trzech wersjach kolorystycznych, ja zdecydowałam się na najbardziej naturalną czyli Spicy Nudes.


Są to różne odcienie beżu (od chłodnego po ciepły), brązów i odcieni miedzi. Jest też czerń z drobinkami. 

Cienie są dość miękkie ale nie pylą się przesadnie. Mają naprawdę fajne nasycenie, zobaczcie na swatche które nakładałam na suchą skórę czubkiem palca, bez żadnych baz itp.

Blendowanie tych cieni jest dziecinne proste, kolory cudnie się przenikają między sobą. 

Paleta jest bardzo przemyślana, kolory pięknie się ze sobą łączą i uzupełniają. Nie ma tu nic przypadkowego.


Bardzo ją polecam :) Wyczarujemy nią zarówno dzienne zwyklaki jak i wieczorowe makijaże więc jest naprawdę uniwersalna.

Pozdrawiam, Aga

Ps. Na pierwszym zdjęciu widzicie moje nowe pędzle Nanshy, wkrótce je zrecenzuję, teraz tylko napiszę ... woooow!

25 komentarzy:

  1. Boze ! te twoje makijaże to bajka ! mega mi się podonają każde ! kazde ! 😁😁😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło wprost genialnie 😍 nie mogę się na patrzeć. A paleta cudna😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki magiczny smoky! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja! Piękne odcienie. Muszę ją sobie zamówić, a do tego kępki rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złota kreska to strzał w dziesiątkę ;) pędzle mam i to prawdziwy hit! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z moimi umiejętnościami to pewnie bym używała 3 kolorów na krzyż, ale faktycznie paleta wygląda bardzo ładnie i kolory są dopasowane do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże! Jakie Ty cuda tworzysz! No pięknie wyszedł Ci ten makijaż 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. usta masz szalone... ale to co zrobiłas na powiece?! to szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczko pomalowane w cudowny sposób. Chyba zacznę uczyć się od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się kolorki w palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Powaliłaś mnie tym makijażem na kolana! Chcę tę paletkę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga!!! Ten makijaż jest niebywały ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie ♡ Kocham takie makijaże choć sama nigdy w życiu takiego bym nie potrafiła zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę taki makijaż! Padłam z wrażenia 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie Ci wyszedł ten makijaz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta paleta, makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten makijaż jest totalnie w moim stylu 🙂 czad

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż! Jestem zachwycona 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Te Twoje oczy 😍😍😍 boski makijaż ❤ napatrzeć się nie moge 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie te Twoje mocne makijaże, zawsze wyglądasz bosko tak podkreślona.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)