poniedziałek, 15 października 2018

Camel coat

Camelowy kolor to podstawa jesiennej garderoby :) Wiele lat nie byłam do niego przekonana tu nagle PSTRYK! i go uwielbiam :)


Mój idealnie jesienny płaszcz to camelowa dyplomatka. Piękny kolor, prosty ponadczasowy fason. Dobrałam do niego body w odcieniu nude, białe rurki i skórzane botki w kolorze gorzkiej czekolady. Do tego męski kapelusz i zgrabny plecak. 


Płaszcz Kaskada
Botki BigStar
Plecak Guess American Outlet (do końca października macie 40% rabatu na wszystkie koszulki i bluzy oraz 30% na pozostały asortyment, hasło AGABIL)

pics by AŁ

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Całość wygląda doskonale a swój camel coat także już mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tych botkach - są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak super. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe spodnie idealnie pasują do camelowego płaszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowało mnie Muzeum Sztuki. Przede wszystkim, muszę tam być. A stylizacja boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmelowy idealnie do Ciebie pasuje 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra botki 😍 ten płaszcz jest cudowny ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie płaszcze i w nich czuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kilku lat bardzo lubię karmel. Mam też płaszczyk w tym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne botki ! 😊 Super ten kolor płaszcza i sweterka współgra z białymi spodniami 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten odcień mega do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tej jesieni pokochałam kolor musztardowy. Nie mam żadnego ubrania w tym kolorze, ale jestem w trakcie szukania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tym płaszczu odkąd zobaczyłam go na Twoich zdjęciach. Jest cudowny a kolor perfekcyjny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Białe spodnie kocham je, a często mam problem z czym je skomponować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki tobie mogę poznawać wszystkie trendy każdego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten płaszczyk bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kolor płaszcza to zdecydowanie must have tego sezonu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny strój i buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszczyk jest cudowny... a na białe spodnie jakoś nigdy nie miałam odwagi! 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten płaszcz. Lubię takie.

    BTW. Ostatnio byłam ubrana dość podobnie - beżowy trencz, karmelowy sweterek i takie jasne spodnie. Osoba, z która się spotkałam najpierw obrzuciła mnie wzrokiem, a potem powiedziała, że dziwnie się ubrałam. I dowiedziałam się, że spodnie ZAWSZE powinny być ciemniejsze niż góra, a takie jasne nosi się tylko latem i tylko do białych bluzek... ;-))))
    (A potem jeszcze było o moich włosach. Że powinnam coś z nimi zrobić ;-P Bo pozwoliłam im się kręcić, a to już od dawna niemodne i teraz się z takimi nie chodzi... ;-P )

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna piękna stylizacja! Płaszczyk mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcze, prochowce, narzuty! Moje wielkie miłości tej jesieni! U ciebie znowu cudowna kolorystyka i ten kapelusz...

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)