czwartek, 18 października 2018

Norvina make up

Dziś na blogu premiera paletki Norvina od Anastasia Beverly Hills. Od dawna ostrzyłam sobie na nią zęby i wreszcie jest moja!


Typowo wieczorowa propozycja. Są kolory, jest błysk i mocne usta. Na bogato! W makijażu użyłam tez rzęs magnetycznych (na zdjęciu z kosmetykami ich zabrakło przez przypadek).


A czego użyłam?

  • podkład Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Smashbox 0.3 (jest naprawdę jasny, na zdjęciach opaliłam go bronzerem)
  • korektor Born This Way Too Faced Swan
  • puder sypki Sephora
  • paleta do konturowania Affect
  • baza pod cienie Affect
  • paleta cieni Norvina ABH
  • kajal Revlon Fig
  • Skinny Liner Pupa Milano
  • czarna maskara Full Action Sephora
  • pomada do brwi Affect Dark
  • matowa szminka Plumeria ABH

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Makijaż jest czaderski. Te kolory, nasycenie i łączenie barw, brawo za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wow wow! Coś pięknego! Nie wiem jak udaje Ci się uzyskać taką głębię kolorów na zdjęciu, moje wychodzą takie bez koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów. Bardzo ładny makijaż :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, że można wyczarować takie cudo z tych kolorów. Jestem pod wrażeniem, przepiękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Ja mam zamiar kupić Sultry, bo jakoś kolory mi się bardziej podobają w tamtej, a nie widzę potrzeby posiadania kilku palet tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są obie palety, ty to masz tyle cudownych kosmetyków ❤️😍 Makijaz wyszedł ci cudownie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jesteś mistrzynią w makijażu. Perfekcyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest tak perfekcyjne że naprawdę zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio na rynek wchodzi mnóstwo palet, o których nigdy wcześniej nie słyszałam. Ta jest przepiękna, wyczarowałas nia świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten makijaż jest taki piękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolory sa tak cudowne, że wcale się nie dziwię, że nie mogłas się jej doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam Twój makijaż na insta i mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę zazdroszcze talentu ! Ja próbuje, ale jakiś słabo mi to wychodzi. ;v

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki są naprawdę piękne, a sam makijaż perfekcyjny! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie podkreśliłas oczy kolorami z tych paletek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio specjalnie wchodzę do sephory tylko po to żeby paletki z ABH pomagać 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeny, każdy kolejny twój makijaż jest piękniejszy 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sama myślałam o kupnie tej palety, ale póki co doszłam do wniosku że mam za dużą kolekcję. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)