czwartek, 15 listopada 2018

Autumn green make up

Jest wreszcie make up hurra! I za tydzień też będzie :) Ogarnęłam w długi weekend dwa makijaże i obiecałam sama sobie, że raz w tygodniu wygospodaruję czas by coś dla was przygotować. 

 
Inspiracją do stworzenia tego makijażu były najnowsze kolory cieni ArtDeco Fall For The New Classic. Zwłaszcza jeden- Pearly Illusion, cudowny zielonkawy kameleon. Cienie te pokażę Wam w sobotę, mam w planach recenzję paletki i szminki z jesiennej kolekcji :)


Czas na listę kosmetyków:

  • Podkład Studio Skin Smashbox 0.3 Fair Neutral
  • Korektor Born This Way Too Faced Swan
  • Puder sypki Sephora
  • Paleta do konturowania Affect
  • Baza pod cienie Affect
  • Paleta cieni Zoeva Matte
  • Paletka cieni Fall For The New Classic ArtDeco
  • Pomada do brwi Affect Dark
  • Skinny Liner Pupa Milano
  • Tusz do rzęs ArtDeco
  • Matowa szminka Huda Beauty Medusa



Jestem zauroczona cieniami z paletki ArtDeco. Są miękkie, jakby kremowe, nie osypują się i cudownie  rozcierają.Więcej o nich w sobotę, już teraz Was zapraszam na recenzję :)

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za Twoimi makijażami. ♥ Ten mi się bardzo podoba. Lubię te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jak zawsze makijaż. CHetnie zainteresuję się ta pomada do brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Artdeco pokochałam wiele lat temu, z zapałem składałam ich magnesową paletę co wtedy nie było jeszcze tak popularne jak teraz. Ich baza do cieni też jest moją ulubioną od wielu wielu lat ale nie próbowałam niczego nowego. A jestem pod wrażeniem tych kolorów😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorów...no i ta kreska...mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorowy element błyszczących cieni świetnie nadaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie! Bardzo lubię Twoje wpisy z makijażami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo brakuje mi palety z właśnie takim błyskiem i iskrzeniem się. Chyba moje serce zaczyna nastrajać się na karnawał, bo ostatnio takie makijaże mnie zachwycają, a twój wyszedł pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za kolory!!! Przepiękne... No muszę przyznać, że tak umalowane oko to bym chciała mieć ;) odważnie jest, ale naprawdę jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuje jakiś ciemny makijaz oczu z twojego bloga czy IG szkoda tylko ze nie mam takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż. Podoba mi się to rozświetlenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle jestem oczarowana twoim makijażem. Jest on po prostu perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty zawsze tworzysz takie piękne makijaze ❤ umaluj tak i mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony cień robi dobrą robotę. Cały makijaż idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż jak zawsze świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny błysk połączony z ciemnym kolorkiem. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż w bardzo moim stylu :-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory są świetne! Uwielbiam makijaże tego typu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twoje zdjęcia z makijażem oka. Nie mogę się na patrzeć. 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)