niedziela, 11 listopada 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Listopadowe podsumowanie ostatnich dwóch tygodni czas start! 

Działo się i nie działo :) Nowa praca mnie pochłania i to do tego stopnia, że nie mam czasu na bloga, wybaczcie. Nie pamiętam kiedy ostatnio zmalowałam dla Was jakiś makijaż, zaraz mnie zjedzą wyrzuty sumienia, tak jak ja zjadłam przed chwilą pączka. Był pyszny.


Oblizując palce z lukru (może drugi pączek przyćmi wyrzuty sumienia) zabieram się za pisanie. Do dzieła!



1. Poranne poniedziałkowe rozkminki - czemu weekend tak szybko minął. Tym bardziej, że w poniedziałki pracuję zawsze od rana więc brutalny powrót do rzeczywistości zaczyna się ok 6 rano.
Na zdjęciu zegarek Daniel Wellington (wiecie, ze aktualnie trwa super promocja na DW? 10% zniżki na Zestawy Upominkowe (plus dodatkowe 15% rabatu na hasło AGABIL) + świąteczne opakowanie gratis!

2. Po zimnym pracowitym poniedziałku nadszedł mój wolny wtorek, który przyniósł gwałtowną zmianę pogody. Temperatura poszybowała w górę, piękne słońce. Idealnie!

3. Używacie peelingów do ust? Sephora ma genialny miodowy scrub z drobinkami cukru, który nie tylko fajnie działa ale też fajnie pachnie  (i smakuje)

1. Pierwszy dzień listopada czyli miesiąca którego nie lubię. Było ciepło i słonecznie, pogoda chyba chciała złagodzić moje wejście w ten znienawidzony miesiąc.

2. Ulubione jesienne kolory i stylizacje :) Brązy od stóp i głów, zwiewne sukienki. 

3. Nowe syntetyczne pędzle Maestro z serii Nocturne sa już w moich rękach i zaczynam testowanie! Wkrótce recenzja :)

1. Poprzednią sobotę spędziłam spontanicznie u rodziców. Było bardo rodzinnie :)
Na zdjęciu torebka ze sklepu Stylowa Galanteria

2. Wyciągnęłam już szafy świąteczne ozdoby :) Będę powoli przystrajać dom bo kocham ten przedświąteczny czas.

3.  Kolejna kawa, rzecz jasna zbożowa :)) Zrobiłam spory zapas i zamierzam się nią cieszyć codziennie, po kilka razy dziennie, ha!

Kończę wpis idę z Kudłami na długi spacer. Jutro wolny poniedziałek, mam w planach zmalowanie makijażu na czwartek i luźne szkice notek prezentowych na bloga :)

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Lubie te twoje zestawienia. I już teraz wiem, że nie tylko ja będę jakoś... Mało entuzjastycznie podchodzić do pierwszego dnia tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście jestem ogromnie ciekawa pędzli! Daj znać jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się tymi zdjęciami. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Cię pochłania, a na Instagramie ciągle pięknie, codziennie i aż chce się zaglądać...
    odpocznij jeszcze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka twoich zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym umieć robić takie piekne zdjecia kawy. Jeszcze dużo nauki przede mną. Pięknie Ci wychodzą takie zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Są dopracowane pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem tego z jaką elegancją i dbałością o szczegóły prowadzisz swój instagram. Bardzo mi się podoba i śledzę od dawna z zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te twoje zestawienia, jak zawsze piękne zdjęcia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię oglądać te Twoje zestawienia, zawsze są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te twoje instaweek - robisz takie piękne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twojego instagram bardzo mi się podoba jak go prowadzisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy robisz te zestawienia, zawsze zachwycają mnie zdjęcia. Każde z nich dopracowane w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę ile kawy wypilas na tych zdjęciach. 😃

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)