środa, 14 listopada 2018

Nocturne by Maestro

Tadam! Czas najwyższy na recenzje najnowszej serii pędzli do makijażu Maestro- Nocturne. Seria ta dedykowana jest kosmetykom mineralnym, jednak polecam ją wszystkim pędzlomaniaczkom do każdego rodzaju makijażu. 


Seria Nocturne charakteryzuje się syntetycznym włosiem o niezwykłej miękkości. Sprawdzi się na skórach wrażliwych i skłonnych do alergii gdyż nie uczula. Dorzućmy do tego piękne lakierowane trzonki i czarne stalowe skuwki a uzyskamy pędzle o niezwykłej estetyce.


Nocturne to przede wszystkim pędzle do makijażu twarzy, znajdziemy tu tylko trzy pędzelki do oczu. Liczę na rozszerzenie serii w tej kwestii :)


Nocturne 1 profesjonalny pędzelek do produktów mineralnych, wykonany z miękkiego, wysokiej jakości włosia syntetycznego. Delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel służy do nanoszenia cienia w załamanie powieki jak i rozcierania cienia na dolnej powiece. Sprawdzi się również idealnie jako pędzelek do punktowego nanoszenia korektora.
- długość włosia 0,9 cm
- średnica włosia 0,6cm
- długość całkowita pędzla 15,5cm

Typowy eye-pencil o małej zgrabnej główce. Idealnie sprawdzi się do prac precyzyjnych, jak wypracowanie zewnętrznego kącika w rozsmużone kocie oko, podkreślenie dolnej powieki czy nałożeni cienia w załamanie górnej powieki.


Nocturne 2 profesjonalny pędzelek do produktów mineralnych, wykonany z miękkiego, wysokiej jakości włosia syntetycznego. Delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel idealnie sprawdzi się do blendowania cieni na powiece gdyż bardzo dobrze chwyta drobinki minerałów, rozciera kolor tworząc piękną mgiełkę,którą można stopniować dokładając produktu aby uzyskać pożądany efekt. Ten precyzyjny pędzelek sprawdzi się również do nakładania korektora pod oczy w postaci pudrowej i płynnej.
- długość włosia 1,5 cm
- średnica włosia 0,7cm
- długość całkowita pędzla 16,5cm

Producent sugeruje by rozcierać nim cienie, choć ja osobiście wolę pędzle do rozcierania z włosia naturalnego, jest bardziej szorstkie i lepiej sprawdza się w tej roli. Ten pędzelek służy mi do aplikacji korektora mineralnego pod oczy, w tej roli sprawdza się znakomicie. Jednocześnie aplikuje i rozciera delikatnie produkt na skórze.


Nocturne 3 profesjonalny skośny pędzelek do eyelinera ,precyzyjnie rysuje kreskę,wykonany z miękkiego a jednocześnie sprężystego włosia syntetycznego.
-długość włosia 4/6 cm
- średnica włosia 0,5cm
- długość całkowita pędzla 14 cm

Pędzelek o płasko ułożonym, skośnie ściętym włosiu. Sprawdzi się przy aplikacji eyelinera w kremie/żelu lub do podkreślenia brwi. Jest zgrabny i bardzo precyzyjny, włosie jest odpowiedniej długości, nie ugina się pod naciskiem. 


Nocturne 11 to profesjonalny pędzel do pudru mineralnego, wykonany z miękkiego, wysokiej jakości włosia syntetycznego. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel przeznaczony jest do aplikacji pudru lub bronzera mineralnego.
- długość włosia 4,5 cm
- średnica włosia 4,7cm
- długość całkowita pędzla 21cm

Włosie przystrzyżone na kształt jajka, z lekkim szpicem. Mój ulubiony kształt pędzla do twarzy. bardzo uniwersalny, nałożymy nim puder, wymodelujemy twarz bronzerem, zaaplikujemy róż i rozświetlacz.


Nocturne 12 profesjonalny pędzel o zaokrąglonej główce do pudru mineralnego, wykonany z miękkiego, wysokiej jakości włosia syntetycznego. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel przeznaczony jest do aplikacji pudru sypkiego lub bronzera mineralnego.
- długość włosia 4,0cm
- średnica włosia 4,7cm
- długość całkowita pędzla 19,5cm

Tym pędzlem naniesiemy puder sypki na całą twarz lub puder brązujący. Odpowiedni kształt i niezbyt gęsto ułożone włosie nie pozwoli na przedawkowanie kosmetyku.


Nocturne 13 profesjonalny pędzel do nanoszenia różu lub bronzera mineralnego, wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego o zaokrąglonej skośnej główce. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Dobrze chwyta drobinki minerałów, rozciera kolor tworząc piękną mgiełkę,którą można stopniować dokładając produkt aby uzyskać pożądany efekt.
- długość włosia 2,3/3,2 cm
- średnica włosia 4,5cm
- długość całkowita pędzla 19cm

Pędzel o skośnie ułożonym włosiu i spłaszczonej skuwce. Nawet osoby niewprawione w konturowaniu twarzy, przy pomocy tego pędzla wymodelują owal bez problemu.


Nocturne nr 14 profesjonalny pędzel do podkładu mineralnego, wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego o zaokrąglonej główce. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel przeznaczony jest do aplikacji kosmetyków mineralnych sypkich oraz w postaci płynnej. Gwarantuje precyzyjne nałożenie produktu i idealne połączenie go ze skórą.
- długość włosia 3,5cm
- średnica włosia 4,0cm
- długość całkowita pędzla 20cm

Pędzel kabuki o niezbyt zbitym włosiu, do aplikacji podkładów. Uzyskamy nim lekkie i średnie krycie kosmetyków.



Nocturne nr 15 to profesjonalny pędzel do podkładu mineralnego, wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel przeznaczony jest do aplikacji kosmetyków mineralnych sypkich oraz w postaci płynnej. Gwarantuje precyzyjne nałożenie produktu i idealne połączenie go ze skórą.
- długość włosia 2,7cm
- średnica włosia 3,5cm
- długość całkowita pędzla 18,5cm

Typowy flat top, o równo ściętym włosiu. Mój ulubiony kształt do aplikacji podkładów, zarówno płynnych jak i mineralnych. Ten kształt powoduje, że aplikowane kosmetyki dają większe krycie- na zasadzie stemplowania skóry.


Nocturne 16 profesjonalny języczkowy pędzel do podkładu , wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Pędzel przeznaczony jest do aplikacji kosmetyków mineralnych w postaci płynnej. Gwarantuje precyzyjne nałożenie produktu i idealne połączenie go ze skórą. Sprawdzi się również świetnie do nakładania np. bazy mineralnej lub maseczek.
- długość włosia 3,1 cm
- średnica włosia 2,2cm
- długość całkowita pędzla 17,5cm

Rzadko sięgam po pędzle typu koci języczek. Nie lubię nimi aplikować podkładu, wykorzystuję je do nakładania maseczek na twarz.



Nocturne 17 profesjonalny pędzel do nanoszenia różu lub bronzera mineralnego, świetnie sprawdzi się także do rozświetlacza, wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego o zaokrąglonej skośnej główce. Miękkie i delikatne włosie nie powoduje podrażnień, pędzel odpowiedni do zastosowania nawet w przypadku skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Dobrze chwyta drobinki minerałów, rozciera kolor tworząc piękną mgiełkę,którą można stopniować dokładając produkt aby uzyskać pożądany efekt.
- długość włosia 2,3/3,2 cm
- średnica włosia 4,0cm
- długość całkowita pędzla 19cm

Jeśli nie lubicie dużych pędzli do konturowania i nie macie dużej twarzy, koniecznie sięgnijcie po mniejszego brata pędzla nr 13 czyli po pędzel nr 17.



Mniejsza i mniej rozłożysta wersja pędzla nr 12, sprawdzi się przy aplikacji pudru i bronzera na mniejszych partiach twarzy. Ja najczęściej nakładam nim róż i rozświetlacz.



Pędzel nr 19 to po prostu mniejsza wersja pędzla  nr 11. Niewielkie jajeczko do prac bardziej precyzyjnych.


Jeśli lubicie włosie syntetyczne to na pewno polecam Wam ten zestaw. Idealnie miękkie, doskonale przystrzyżone zapewni Wam miłą pracę z tymi pędzlami. Bez żadnego problemu można je domyć, nawet jeśli używamy profesjonalnych kosmetyków. Włosie syntetyczne jest proste w pielęgnacji, nie wymaga zbyt wiele zachodu. 


Znacie markę Maestro? Ja poznałam ją jakąś dekadę temu i wciąż mam kilka pędzli z tego okresu :) Każdy znajdzie tu dla  siebie pędzel idealny :)


Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Powoli muszę się zaopatrywać w nowe pędzle. Przydatny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga gdzie kupiłas taki fajny pojemnik na pędzle? Buziaki - Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzli mam dużo mimo, że nie maluję się często. Mam do nich słabość i chyba staram się je podświadomie kolekcjonować. Te wyglądają bardzo solidnie i prezentują się ładnie. Fajnie byłoby je mieć 🤔

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że również pędzli mam ogrom to te z przyjemnością dolaczylabym do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna masz ta kolekcję. Ja mam dokładnie może 3 pędzle, ale muszę powiększyć kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w dużym szoku, że jest seria stricte dla minerałów i przyznam szczerze że muszę się więc zagłębić w ten temat. Jednak człowiek to się uczy całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie zazyczylam od męża w końcu pierwszy zestaw pędzli... I będę szaleć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pedzle i mam ich dosc dużo, ale pędzli nigdy za wiele a te są śliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się napatrzyłam na te pędzle, że chyba musze sobie jakiś kupić. Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty znasz markę od dekady, a ja poznaję ją chyba dopiero teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale się składa że je polecasz ❤ ja akurat szukam nowych pędzli ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie miałam pytać o ten pojemnik. Mam nadzieję, że jeszcze go znajdę.
    Na pedzle mam ochotę, zawsze ciekawią mnie nieznane dla mnie marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio wpadlam w szal zakupowy właśnie pędzli, mam ich zdecydowanie za dużo, ale takich jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć te pędzle w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ciekawy zestaw pędzli! Bardzo mi się podoba ich minimalistyczny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych pędzli jeszcze nie znam, ale wyglądają bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają naprawdę ładnie i już samo to mnie zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne są. 😍 Ja mam pięć na krzyż 😃😜

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka modeli wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)