poniedziałek, 10 grudnia 2018

Emerald dress

Grudzień to czas wyjątkowy, czas, kiedy spotykamy się z bliskimi. Warto postawić na efektowny, elegancki ale swobodny strój, zgodzicie się ze mną?


Luźna, marszczona sukienka z dzianiny w pięknym szmaragdowym odcieniu od razu wpadła mi w oko. Komfortowa ale stylowa, zaś kolor od razu kojarzy się ze Świętami, nieprawdaż?
To od tej właśnie sukienki zaczęła się moja ogromna sympatia do tego odcienia zieleni :)



Sukienka Makalu
Szpilki Zapato
Torebka Mohito
Bransoletki Nomanation Labizu

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Jeden z moich ulubionych kolorów. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zmysłowa i kobieca sukienka ;)
    W sam raz na świąteczne wyjście ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygadasz. Ten kolor sukienki jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowa sukienka i ten piękny kolor. Po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta a jaka piękna! Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz w tej sukience :) Ten kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny kolor i te marszczenia 😍 super leży 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska jest ta sukienka, podoba mi się jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam sukienki jakie, jak ta! Aż przemyślę jej zakup, jeśli jeszcze jest dostępna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz w tej sukience, szukam czegoś na wigilię, może ta sukienka by mi się sprawdziła 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wybieram wygodnie i elegancko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten model sukienki, podobnie jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie swobodne sukienki potrzebne nam są w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor tej sukienki jest wyjątkowy i cudownie podkreśla twoja kobiecą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham czuć się kobieco i wyglądac elegancko ale u mnie zawsze musi wiązać się to z wygodą 😍🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. To mój ulubiony kolor! No i krój sukienki też mi bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)