czwartek, 17 stycznia 2019

Cosmos make up

Wreszcie udało mi się chwycić za pędzle i zmalować makijaż! Nowe nabytki kosmetyczne na pewno ułatwiły mi tę decyzję :)) Cieszycie się że znowu maluję? Mam nadzieję, że teraz regularnie będę Was męczyć moimi malunkami.

 
Po tak długiej przerwie postanowiłam ambitnie zrobić coś bardziej skomplikowanego niż zwykły dymek. I trochę popłynęłam, haha :))) Sam makijaż oczu zajął mi ponad godzinę, wciąż coś zmieniałam, dokładałam, blendowałam. Chyba już dawno nie użyłam tylu paletek cieni w jednym makijażu.


Czego użyłam do stworzenia makijażu? Prawie samych nowości, perełek kosmetycznych które trafiły do mnie w ciągu osttanich tygodni i nie zdążyłam Wam jeszcze ich pokazać. A jest co, zobaczcie:


  • Podkład Aqua Nude Guerlain 02N
  • Korektor Born This Way  Naturally Radiant Too Faced Medium
  • Puder sypki Sephora
  • Winter Strobe Spectrum Zoeva 
  • Tatoo Liner Kat Von D
  • Tusz Volume Effet Faux Cils The Curler  YSL
  • Paleta cieni Basic Bitch MAC
  • Ruby Obsessions Huda Beauty
  • Volcano Goddess Becca
  • Lip Strobe Huda Beauty Fearless


 
Za tydzień kolejny makijaż, tym razem bardziej okrojony kolorystycznie - o ile mi się uda :)

Zegarek  Cosmos ICE Watch

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Opłacało się tak szaleć, bo efekt jest cudny. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądają te cienie, może kiedyś zdecyduje się na zakup ABH Norvina ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki czaruje i zachwyca. Cienka brokatowa kreska dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się spodobało połączenie miedzi z fioletem zaskakujące i zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te makijażowe posty! Oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda idealnie 💙 I ta kreska 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt końcowy. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to nie jestem w stanie objąć umysłem, jak człowiek może być tak zdolny żeby zmalować takie arcydzieło na powiekach *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twojego makijażu! Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzec. Piekny jest ten makijaż. Super Ci wyszlo 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko cóż za piękny makijaż! Idealnie połączone kolorki ❤️ Ta paleta norvina cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest magiczny! pewnie nigdy nie dojdę do takiej wprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten makijaż jest po prostu rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak robisz tak rewelacyjne zdjęcia makijażu! Tak pieknie go widać i te kolory są intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wypiekami na twarzy oglądałam ten makijaż na twoim instastory. No coś pięknego wow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest po prostu sztosem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O jacie. Widziałam ten makijaż na twoim IG i jest pozwalający. 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mistrzynią ten makijaż jest boski 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)