poniedziałek, 14 stycznia 2019

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Pierwsze podsumowanie Instagrama w nowym roku, witajcie! I przy okazji wybaczcie kolejną ciszę, choroba jednak mnie pokonała i trzymała w swych szponach trzy bite tygodnie. Wirus w kumulacji z anginą i zapaleniem oskrzeli powalił nawet taką twardzielkę jak ja. Ale już wracam na dobre, drugi antybiotyk dał radę i jestem praktycznie zdrowa by wrócić do regularnego blogowania.


Ostatni tydzień spędziłam w domu, walcząc z chorobą. Dużo leżenia, seriali, leków. I choć dawno nie odpoczywałam, z ulgą powitałam dzisiejszy powrót do pracy :)


1.  Nowość w mojej kasetce z biżuterią :) Piękny komplet bransoletek ze skóry naturalnej od Libell

2. Typowa dla mnie kolorystyka :) Czyli naturalny beż i ciepłe brązy. I nowa piękna torebka-siodełko, oczywiście ze sklepu Stylowa Galanteria.

3. Lubicie żółte złoto? Ja do niedawna nie :) Zawsze by;aą srebra i białęgo złota, potem polubiłąm rose gold a od jakiegoś czasu- właśnie żółte.
Na zdjęciu bransoletka La Mer.

1. Zeszła niedziela- chora, na wyjeździe, biegająca po śniegu z aparatem :) Cudna torebka ze sklepu Stylowa Glanteria, bransoletki Libell oraz niepowtarzalne czółenka Marshall Shoes.

2. Poniedziałek to wizyta u lekarza i kolejny antybiotyk. Tym razem wyzdrowieję!

3. Środa to dzień, kiedy wstałam z łóżka. Wpadł mój tata z pysznościami, to był naprawdę fajny dzień :)

1. Tej zimy mało u mnie świątecznych zdjęć z powodu przerwy chorobowej. Na zdjęciu ostatnie podrygi świątecznych dekoracji, w tym drewnianej choinki.

2. Niedziela i pierwszy długi spacer z psami, były przeszczęśliwe, że wreszcie mogą sobie pobiegać dłużej niż kilka minut. ta choroba dała nam wszystkim w kość.
Piękna filizanka ze zdjęcia to rzecz jasna Mondex.

3. Kluski wyraźnie zirytowane faktem, że wróciłam do pracy i nie ma mnie w domu. Nie wiem jak ja im to wynagrodzę ;)

Uff, niedawno wróciłam z pracy i dosłownie padam ze zmęczenia, powrót do pełnej formy trochę potrwa. 

Miłego wieczoru,

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Super, że już powoli zdrowiejesz. Brakowało mi Twoich pięknych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zaaranżowany salon :) Twoje psiaki są przesłodkie <3. Ja bym tylko powiesiła jeszcze jakieś eleganckie firanki do samej ziemi z drobnymi złotymi zdobieniami. Jestem pewna, że wyglądałoby przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam firanki które mi się podobają i nie planuję ich zmieniać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam ludzi, którzy tak spójnie potrafią łączyć zdjęcia i jeszcze prowadzić tak Instagrama. życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta spójność i kolorystyka w twoich zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie jak zawsze zdjęcia są cudownie że sobą połączone 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia jak zwykle są bardzo interesujące i kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Angina to podstępna choroba, ale dobrze że już ci lepiej. Lubie twoje zdjęcia, szczególnie ciasne kadry

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zdjęcia! Dobrze, że ze zdrowiem już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia przy Twoich wpisach są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle piękne zdjęcia w idealnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że jest już lepiej z Tobą! A zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna dawka przepięknych zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoimi zdjęciami na Instagramie jestem na bieżąco, bardzo lubię zaglądać na Twój profil :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze dużo pięknych i inspirujących zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem codziennie u ciebie na instagramie! Uwielbiam twoje insta wpisy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoja stonowaną kolorystkę na zdjęciach na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z dumą przyznaję, e wszystkie te posty widziałam, ani jednego nie przeoczyłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać dużo brązowych zdjęć ostatnio. 😁 Biżuteria boska. 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty masz taki piękny instagram że aż Ci zazdroszczę 🤩

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)