niedziela, 27 stycznia 2019

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Kolejna niedziela za nami, kolejny tydzień nowego roku minął błyskawicznie. Za chwilę luty, kila kroków i wiosna!


Tydzień bardzo zajęty, przed pracą załatwiałąm mnóstwo spraw i tak mijał mi dzień za dniem. A jak mijały?


1. Świetne mydełka od Blank Mydlarnia polecają się do codziennej pielęgnacji. Moimi faworytami sa mydła w musie, tzw musmydła. Uwielbiam wersję lawendową!

2. Wiecie że Big Star to nie tylko ciuchy i buty ale też piękne zapachy? Mam dwa i ochotę na więcej!

3. Wspominałam o Blank Mydlarnii, w swej ofercie, oprócz mydeł dla ludzi, ma również mydła dla zwierząt. Piorę moje Kluski już od jakiegoś czasu i mydło Blank cudownie domywa brud, nie wysuszajac włosia. Love!

1. Cudowny błyszczyk Fenty Beauty, warto go mieć! Nieziemski błysk, subtelne drobinki  całkiem fajna trwałość jak na błyszczyk. Ja już zdążyłam się uzaleźnic :)) Szukajcie go w perfumeriach Sephora.

2. Poniedziałek tydzień temu to prawdziwe urwanie głowy :) Plus moje imieniny, które spędziłam praktycznie poza domem.

3. Wtorek, teoretycznie wolny, najczęśniej mam bardziej parcowity niż w zwykły dzień. Od rana zakupy, porządki, zdjecia, przygotowania wpisów na bloga... Dzieje się!

1. Moje Myszki jak zawsze pełne pretensji, że wychodzę do pracy i zostawiam je całkiem same w domu. Wasze zwierzaki też tak przeżywają Waszą nieobecność?

2. Sobota i wolny dzień! Trochę popracowałam ale dzień był wybitnie śpiący i niewiele zrobiłam. A jak wyglądał Wasz weekend?

3. Od kilku tygodni testuję pielęgancję Pixi Beauty i jestem zachwycona. Kilka dni temu trafiły do mnie toniki, jeden już znam i bardzo lubię, pozostałę czekają na swoją kolej.

Muszę przygotować jeszcze wpis na jutro, poszukać ważnych papierów i spać. Jutro pobudka o 6.

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. U ciebie jak zwykle piękne zdjęcia. I fajny przegląd. Dzięki tobie wiem już jakie kupić poduszki do pokoju 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje zdjęcia na ig, zaskoczyłaś minie informacją o mydłach dla psów, chetnie kupię bo moja sunia ma alergie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje zdjęcia na ig, zaskoczyłaś minie informacją o mydłach dla psów, chetnie kupię bo moja sunia ma alergie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż wyczekuję wiosny, to wciąż nie mogę uwierzyć, że zaraz luty. Dopiero co choinkę ubierałam. Za szybko ten czas leci.
    Ale pięknie wygląda to mydełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te z Lily i Figą :-)
    Zwierzaki pewnie tęsknią, ale pamiętam, jak nasze potrafiły witać wracającego człowieka. :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia, uwielbiam takie oglądać! Ja też właśnie zaczynam testowanie pielęgnacji od pixi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ten glow tonik uwielbiam! A pozostałe testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie zawsze instaweek wygląda cudownie ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie masz te pieski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zwierzaki przyciągają uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć. Te kadry napawają mnie zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój instagram wstawiaj częściej zdjęcia pieskami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zapach bardzo mnie zaciekawił od big star!!!❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje psiaki są urocze :) Chce sobie kupić ten nowy odcień błyszczyku z Fenty. Podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i moje ulubione toniki od Pixi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że pokazujesz więcej piesiejów😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę musiała te mydła dla zwierząt polecić mojej mamie!

    Zdjęcia jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zupełnie nie mam czasu na instagram, to chociaż tu sobie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze piekne zdjecia i kolorystyka. Uwielbiam Twój instagram.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic mnie tak nie rozczula jak zdjecia gdzie w tle lub w formie głównego bohatera są twoje psy

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)