czwartek, 24 stycznia 2019

Soft Glam make up

Mam ją! Kolejna paletka od ABH już w moich rękach :) Wytrzymałam kilka dni i stworzyłam przy jej pomocy makijaż. Wieczorowy, utrzymany w stonowanych barwach, z akcentem na usta.


Soft Glam, bo tak nazywa się moja druga paletka Anastasia Beverly Hills, utrzymana jest w spokojnej tonacji, takiej jaką lubię najbardziej. Mamy tu maty ale też cienie foliowe/metaliczne, paleta jest naprawdę niesamowita!


A oto pełna lista kosmetyków, dzięki którym powstał dzisiejszy make up:


  • Podkład Benefit Hello Happy 1
  • Puder sypki Sephora
  • Korektor Too Faced Born This Way  Naturally Radiant Medium
  • Paleta do konturowania Affect
  • Rozświetlacz Pupa Milano Glow Obsession
  • Pomada do brwi Affect Dark
  • Paletka Soft Glam Anastasia Beverly Hills
  • Flyliner Fenty Beauty
  • Maskara Sephora
  • Szminka w płynie Anastasia Beverly Hills Phantom



Co sądzicie o takich kolorach w makijażu? Stawiacie na naturalną, stonowaną paletę barw czy szalejecie?

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. O jacie. To prawdziwe cudo. Nie mogę się na patrzeć😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest piękny:) Ja lubię takie stonowane odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ♡ Muszę przyjrzeć się tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczko piękne ale pomadka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow przepiękny makijaż, i to odcięcie bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tym makijażem, mam paletę Anastasia Beverly Hills soft glam i jest cudna 💝♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcienie brązowe, beżowe i złote, a szczególnie w połączeniu, są moimi ulubionymi na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą paletkę :) Makijaż wyszedł Ci obłędny :) Ja stawiam na naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny makijaż. Istne dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Takie kolory lubie najbardziej. Świetna kreskę udało Ci się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu trzeba ją się na tę pomadę i chyba w końcu ją zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki delikatny złoty akcent na oczach. Piękny masz makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zafascynowana każdym z Twoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ta złota kreska... taki smaczek. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny makijaż, aż żałuję że nie będę mogła wypróbować go u siebie, niestety mam opadające powieki i raczej takiego efektu nie uzyskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. Ja bardzo rzadko się maluję, ale jeśli już, to stawiam na naturalny, stonowany makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaaa! Makijaż jest mega, super wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten makijaż wyszedł ci niesamowicie! Paleta od anastasi też świetna. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Każdym twoim makijażem coraz bardziej chce zobaczyć z bliska jak pracujesz!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)