środa, 23 stycznia 2019

Styczniowe beGLOSSY

Gdy dziś przed południem kurier przyniósł mi styczniowy box beGLOSSY, uzmysłowiłam sobie, że już druga połowa stycznia! Za chwilę luty a potem tylko kilka kroków do mojej ukochanej wiosny. Czekam na nią, mam nadzieję, że tak jak w roku ubiegłym, przyjdzie wcześnie i będzie długa oraz piękna :)

 
Ja tu pitu pitu o wiośnie a za oknem mróż i śnieg :) Wróćmy może do styczniowego pudełka beGLOSSY :) Zapewne ciekawi Was co znajduje się w środku.

Nivea, 1-minutowa maseczka intensywnie nawilżająca Urban Detox- pełen wymiar

Tołpa, Tonik-serum i płyn micelarny w chusteczce Dermo Face Physio - travel size i saszetka

Pantene, odżywka Hair Superfood 3 Minute Miracle - pełen wymiar

Nature Box, żel pod prysznic Avocado - miniaturka

Bielenda Professional, normalizujący krem do twarzy SupremeLAB - pełen wymiar

Cóż, sama nie wiem. Jest nieźle ale czy moje nieczułe serce drgnęło? Nie ma nic, co wywołało ekscytację na mojej twarzy.

Maseczka do twarzy - kiedyś w beGLOSSY dostałam maseczkeę z tej serii w wersji oczyszczającej, która bardzo przypadła mi do gustu, cieszy mnie ogromnie wersja nawilżająca.
Tonik-serum i płyn micelarny w chusteczce - Tołpa średnio służy mojej skótrze, mimo całkiem fajnych składów, dlatego raczej te produkty podaruję komuś niż sama użyję.
Odżywka do włosów- drogeryjny produkt, naszpikowany silikonami, ale wiecie co? Moje włosy lubią tę serię i zamierzam stosować ;)
Żel pod prysznic- miniaturka na jeden raz, max dwa razy. Bez szału.
Normalizujący krem do twarzy- fajny skład ale zastanawia mnie fakt, czemu nie dostałam wersji przeciwzmarszczkowej :)))

Jest ok, więcej entuzjazmu z siebie nie wycisnę. No doobrze, kartonik jest śliczny :))

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Ja też już niecierpliwie oczekuję wiosny. :) Zgadzam się, że kartonik jest cudny. ❤ Poza tym, to jakoś bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość! Jestem ciekawa jak sprawdzi się maseczka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zainteresowała mnie ta minutowa maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich produktów tylko żel avocado wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jest nawet, Odżywka Pantene której używam . Fajna zawartosc ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie maseczka Nivea, miałam kiedyś zieloną wersję i była całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelu trochę mało ale jest ok. A po co ci przeciwzmarszczkowe kremy??? 😜

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak kartonik jest śliczny :) Znam tą odzywkę z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja musze zamówić sobie prenumeratę tego pudełeczka zawsze są tam takie cuda 🤩

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę niestety powiało drogeria, ale w ostateczności pudełko w miarę ok, chociaż bywały lepsze =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie nabardziej ksometyk Nature Box, tylko szkoda, ze ten zel taki mały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie najbardziej kosmetyk Nature box, tylko szkoda, że jest taki mały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty szczególnie ta maseczka nawilżająca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ciekawi ta maseczka z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ciekawe produkty, które pierwszy raz widzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też Tołpa jakoś nie służy, mimo wielu dobrych opinii i fajnych składów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że same dobre rzeczy tutaj są <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczególnie zaciekawił mnie żel pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. krem do twarzy z Bielendy jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo praktyczne produkty, chociaż liczyłam na coś bardziej wow ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)