wtorek, 29 stycznia 2019

Zoeva Matte

Znacie cienie marki Zoeva? Od kilku miesięcy jestem w posiadaniu kilku palet i czas najwyższy na podzielenie się z Wami wrażeniami na ich temat :) Zaczniemy od matów.


Zainspirowana spokojem i pięknem nocnej przechadzki po cichych ulicach, paleta matowych cieni do powiek od Zoeva zawiera różnorodne odcienie oddające poetycką atmosferę.
Z dala od gwarnych bulwarów i oślepiających neonów, matowa paleta przywołuje ten nastrój cieniami nasyconymi pigmentami i łatwymi w aplikacji. Niuanse bajecznego beżu, ciemnego brązu, głębokiej matowej czerwieni burgundzkiej przywołują przyćmione światła wibrującej nocą metropolii. Ponadczasowa elegancja, kosmopolityczny makijaż.
Wykończenie: matowe.
Formuła cieni do powiek wzbogacona witaminą E, w 100% bez parabenu, olejków mineralnych, zapachu i ftalanów. Wyprodukowano we Włoszech.


Paleta zawiera 10 matowych cieni, utrzymanych w ciepłej kolorystyce. Nie ma tu szalonych kolorów, wszystko jest spokojne , zrównoważone i naturalne. Kilka żywszych odcieni nie odstaje od reszty kolorów, wszystko pięknie ze soba współgra i uzupełnia się.

Cienie są raczej suche, nieco kredowe choć nie wpływa to znacząco na ich apliakcję. Sypią się trochę, choć można to okiełznać wprawnym nakładaniem, są umiarkowanie miękkie i wydajne. Blendują się łatwo, nie tworzą plam i prześwitów. I sa naprawdę dobrze napigmentowane.

Maty Zoeva przypominają mi cienie Affect, są jednak nieco lepsze - tzn mniej suche i pylące. Nie lubię kredowych osypujących się i miękkich cieni, wolę zbite, jakby wilgotne.


Całkiem przyjemna paleta, choć nie porwały mnie te cienie. Za to ich cienie metaliczne to inna bajka 

Paletę Matte Zoeva znajdziecie w perfumeriach Sephora.


Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Ja ostatnio też postawiłam na tę markę. Wyparła poprzednią, która nie ukrywajmy do tej pory należała do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory jesieni. Dlatego podoba mi się ta paletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne odcienie. Wolę cienie z połyskiem, choć ostatnio zaczęłam je łączyć właśnie z odrobiną matu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, mi by też pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękne te kolory, Wola mnie ta paleta 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety palety tej marki znam jedynie z widzenia. Kiedyś chętnie bym jakąś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znam i lubię jedną paletę tej marki. Mają bardzo ładna pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory zachwycają i z pewnością pasują do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe są te kolory w palecie. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się kolory tych cieni 💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekne te kolory. Uwielbiam paletki Zoeva!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory ma ładne choc ja nie lubię cieni jak piszesz kredowych ale mimo wszystko chetnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory :) Mam na oku tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie kolory! Już wiem jaki będzie mój pierwszy zakup po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię matowe pakety. Ta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ta paleta jest za spokojna, ale można stworzyć ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 3 paletki tej marki i jak na razie ani razu mnie nie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przypomina mi jedną z paletek Affect :-) Ładne ma kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory chyba będę musiała w końcu wybrać dla siebie jakąś taką porządną paletkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska jest ta paleta ❤️ byłaby dla mnie idealna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusi mnie, ale mam tyle paletek, że na razie się opieram :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam że Zoeva ma lepsze i gorsze palety, ja osobiście bardzo te markę lubię, ale tej jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)