niedziela, 24 marca 2019

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Mam ochotę rwać włosy z głowy, ten weekend był zbyt krótki, poproszę o jeszcze jeden dzień! Czy ktoś się dołącza do mojego apelu?



Dużo pracy, dużo słońca... tak można podsumować pierwszy wiosenny weekend. A jak wyglądały moje ostatnie dwa tygodnie?

1. Jeśli jesteście ze mną od moich początków blogowania, pamiętacie zapewne, że mam kręcone włosy :) Od lat jednak prostuję je keratynowo, dwa tygodnie temu wybrałam się na zabieg odnowy keratynowej do salonu Ellen Keratin w Łodzi na ul. Zielonej 50. Polecam gorąco, tak skrupulatnego prostowanie jeszcze nie miałam, profesja w każdym calu :)

2. Detale to mocna broń każdej stylizacji,, zgodzicie się ze mną?
Na zdjęciu ulubione bransoletki Libell.

3. Balsamy do ust Balmi to nie tylko efektowne opakowanie ale i świetne działanie. Zajrzyjcie do sklepu BoutiqueCosmetics

1. Nowe buty na wiosnę to gwarancja dobrego nastroju na długie tygodnie :) Piękne, skórzane nabytki ze sklepu Marshall.

2. Nowa makijażowa zabawka czyli paletka cieni Jaclyn Hill od Morphe, jest cudowna!

3. Ulubione kolory i dodatki na najbliższe tygodnie :) Skórzana torebka Brodrene ze sklepu Skorzana.com, klapki Marshall, zegarek DW , okulary p/słoneczne H&M oraz bransoletki Libell. Makijaż rzecz jasna zrobiony przy użyciu paletki Soft Glam ABH.

1. Nowy zestaw pięknych bransoletek Libell, idealnie komponuje się z pierwszymi nabytkami tej marki. 

2. Kawa zbożowa, miodowy scrub do ust Sephora oraz drewniane kwiaty od Plantwear. 

3. Od 20 marca do 10 kwietnia na stronie Daniel Wellington znajdziecie fanatstyczną promocję. Do każdego zegarka dodatkowy, wybrany pasek gratis! Do tego 15% rbatu na hasło AGABIL.

Wracam do wieczornej pracy przy komputerze choć chętnie oddałabym się relaksowi na kanapie :)

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. O matko jakie Ty masz piękne włosy! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja byłam przekonana, że na tych dawniejszych zdjęciach to po prostu kręciłaś włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty Marshall mnie zachwyciły już w momencie, gdy widziałam je na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie jest genialne :) Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też od jakiegoś czasu prostuję włosy keratynowo :) Jest to bardzo wygodne, bo wcześniej włosy puszyły mi się. Teraz szybciej rosną, bo ich nie prostuję, więc się tak nie niszczą i nie kruszą.
    Najbardziej podobają mi się te buciki w panterkę :) Uwielbiam motywy zwierzęce :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle art zdjęcia <3 CUdne <33

    OdpowiedzUsuń
  7. To twoja naturalna długość włosów? Piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty, buty, buty. Moje oczy od razu zwróciły uwagę na piękne buty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak! Weekend był stanowczo za krótki. Agnieszko, życzę Ci mnóstwo wytrwałości i sił w nowym tygodniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą Twoją konsekwencję w zdjęciach, te kolory, ten układ. Mistrzostwo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo, ale Ci włosy urosły! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :-) Piękne masz włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć na Insta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śledzę Cię na Instagramie i patrząc po tym przeglądzie, to jestem na bieżąco ze wszystkimi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się niesamowicie podobają Twoje zdjęcia na Instagramie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie z włosami jak dla mnie wygrywa 💕 Cudowne jest 💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety każdy weekend jest dla mnie za krótki! :) Zdjęcia jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jak obraz, nie mogę się na patrzeć 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)