wtorek, 19 marca 2019

Volume up Hydranting Spray Insight

Moje włosy od zawsze były cienkie, delikatne, bez objętości. Po latach walki pogodziłam się i przestałam stawać na głowie by dodać moim włosom więcej objętości. Muszę przyznać że wyszło to im na dobre. Skupiłam się na pielęgnacji, odżywieniu. A co jeśli istnieje produkt który oprócz pielęgnacji, doda  włosom efektu wow?


To moje pierwsze spotkanie z marką Insight. Świetne skłądy, ceryfikat Vegan OK... Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem i to dużym.

Czy nawilżający spray dodający objętości skradł moje serce i zaczarował moje włosy? Przekonajmy się!


Potrzeby cienkich włosów: nadanie grubości, tekstury i objętości. Aby sprostać tym wymaganiom, opracowaliśmy linię, która może uwydatnić nawet najcieńsze włosy. Jego receptura pomaga zwiększyć objętość włosów, zapewniając im pełny i spójny efekt, a także delikatnie utrwala fryzurę.

Ekstrakty przewodnie linii:
+ organiczny ekstrakt z żeń-szenia
+ organiczny ekstrakt z babki płesznik
+ organiczny ekstrakt z jasnoty białej
Organiczny ekstrakt z żeń-szenia
Przyspiesza wzrost i odżywia włosy, poprawia ukrwienie skóry głowy (jest wsparciem podstawy skóry głowy).
Organiczny ekstrakt z babki płesznik
(Plantago psyllium) naturalny błonnik – wzmacnia włosy, odżywia, nadaje witalność i sprężystość.
Organiczny ekstrakt z jasnoty białej
(Biała pokrzywka): zmniejsza wypadanie włosów, wzmacnia ich strukturę, ogranicza wydzielanie sebum.
Posiada certyfikat VEGAN OK.
Dermatologicznie przetestowany na wrażliwej skórze.
Został przetestowany na zawartość niklu < 0,5 PPM.
>98% składników jest pochodzenia naturalnego.
NIE ZAWIERA: SLS, SLES, MIT i parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz oleju mineralnego.



Kosmetyk zamknięty jest w niewielkiej (100ml) plastikowej butelelczce z atomizerem. Pachnie słodko, lekko landrynkowo ale woń nie jest intensywna i nie utrzymuje się długo na włosach. 

Po spray sięgam po każdym myciu włosów. Rozpylam niewielką ilość na lekko podsuszone włosy i suszę je do końca, z głową pochyloną w dół. Włosów jest wizualnie zdecydowanie więcej. Produkt, oprócz swoistej stylizacji, pielęgnuje też włosy, wyraźnie je wzmacnia i nawilża a to za sprawą wielu organicznych ekstraktów. 

Działa świetnie! fany skład, efektywne działanie i zwiekszenie optyczne objętości. Jest na tak i to bardzo!

Spray znajdziecie w sklepie internetowym Hania.com.pl

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam spreje do włosów. Sama posiadam włosy cienkie i delikatne, więc produkt idealnie się sprawdza na takich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze CI się sprawdził! :) Na całe szczęście mam geste włosy :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się przydatny produkt :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zimie właśnie taka kuracja by mi się przydała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję ta kurację na swoich włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, bo moje włosy coś ostatnio się popsuły i chyba potrzebują tego typu wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na Twoje zdjęcia to zawsze zachwycam się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje są grube i sztywne. ciekawe czy dla nich coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki do włosów w sprayu, więc chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej marki wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała pokrzywa w składzie :) Moje włosy lubią ten składnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo nie znalam wczesniej tego produktu! Brzmi świetnie. Chyba musze wypróbować. 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama włosów cienkich nie mam ale doskonale wiem komu też produkt polecić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy kosmetyk, muszę go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam odżywkę do włosów tej firmy była świetna 😻

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham odżywki do włosów tej marki a jako że mam cienkie włosy trn wynalazek bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że pierwszy raz go widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow to coś czego moje włosy potrzebują 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o informację czy on jest w postaci płynnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go dwa lata temu :) Był w atomizerze więc raczej płynny.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)